UPRAVENÉ TERMÍNY AKCÍ
Kvůli zrušení areálu raketové základny v Leskovci jsme upravili termíny akcí airsoftgods.cz, které najdete v tomto článku. Opět zde naleznete vaše oblíbené herní režimy, které aplikujeme na akcích v areálech vojenských…
JAK PLNIT LAHVE NA HPA?
Jak si sám plnit HPA lahve snadno.
VYSVĚTLENÍ LIMITU ZBRANÍ.
Vysvětlení rozdílů typu zbraní do které kategorie se řadí daná zbraň.
TERMÍNY AKCÍ PRO ROK 2023
Pro tento rok jsme pro vás připravili seznam všech našich předem plánovaných akcí pro areál raketové základny v Leskovci a raketové základny ve Frýdku-Místku. Vybrat si můžete z rozličných scénářů, variant úsťové…
ŠPATNÉ ZKUŠENOSTI S REKLAMACÍ
Článek od jednoho z našich členů při reklamaci CZ 75D P07 na Morrisu. Zajimavé počtení, zajímalo by nás jestli máte podobné zkušenosti s neochotou a podivnými praktikami AS shopů nebo jste měli více štěstí a narazili na ochotné prodejce, kteří se Vám věnovali, pomohli a poradili?
Sekce: Novinky
Vložil George | 24.02.2012 17:08 | Zobrazeno 6215x

    Mám novou zajímavou zkušenost s reklamací plynové pistole na MORRISU. Psal jsem jim, že se mi nevrací spoušť, což je způsobeno slabou pružinou a chtěl jsem s něma domluvit, jak bude reklamace probíhat a jak to uděláme s dopravou. Na druhý den jsem dostal potěšující email, že ji mám zaslat do Brna do servisního oddělení včetně záručáku, faktury a dokladů z garančních prohlídek. Byl jsem zaskočen těma garančníma prohlídkama, což jsem slyšel poprvé, aby se musely dělat na softových zbraních garančky (bylo mi to odůvodněno tím, že se s autama musí dělat taky garanční prohlídky). U morrisu je to povinnost a to každé 2 měsíce (sice bezplatně), ale to bych konkrétně já musel každé dva měsíce jet cca 100 km do Brna pro nějaké razítko (jel bych tam tak 2x na prohlídku a za projeté peníze a prodrbaný čas bych si mohl koupit novou pistoli). Pokud tyto garanční prohlídky neabsolvujete, automaticky přicházíte o dvou letou záruku na nové zboží zakoupené u morrisa. Podle mého názoru je to kokotina roku.

 

    Zkoušel jsem tuto informaci dohledat v jejich obchodních podmínkách a nikde jsem ji nenalezl. Podle nich je to na záručním listě, který každý jistě doma hnedka přečte, když si koupí nové zboží :D Já si už na Morrisu nekoupím ani blbý konektor, protože je to podle mého názoru nesolidní obchodník. Pro přehlednost přikládám kopii emailu, kterou jsem obdržel.

 

 

 

 

Autor: nespokojený člen koalice, vložil George

Budeme rádi když nám napíšete své zkušenosti do komentářů pod článek.

Zpět na články

SLADG Vojín | NEMÁM TEAM | 05.07.2012 20:10 | odpovědět |
Velmi dobrou zkusenost mam s ASpro. Koupil jsem si sniperku mb-04 a po tydnu se mi urvalo natahovani. Tak jsem jim napsal email co s tim. Napsali at to poslu na reklamaci tak jsem to poslal za 10dnu jsem to mel zpatky a navic mi tam dali (misto puvodniho valce z litiny) ocelovy. A neplatil jsem ani korunu. Tento obchod doporucuji.
SPEC Generál poručík | INFIDELS | 28.02.2012 00:36 | odpovědět |

V listopadu minulého roku jsem tak kupoval AEG SCAR-H od D-boys. Po otevření krabice mě udivilo že na zbrani bylo nadrobeno z nějakého pečiva a po 10minunach oprašování se mi zbraň dostala konečně do rukou, po vytáhnutí z krabice jsem zjistil že flashinder je rozmáčknuty tak že by střelba ze zbraně snad nebyla možná a cela zbraň byla rozkývana a snad všechny časti měli obrovské vůle takže jsem ten hnus za 4200 hned vrátil do krabice a zpět na morris, z tama mi po týdnu volali že technik zjistil že ze zbraně bylo vystříleno víc než 100 ran :-D jo jo… asi na to mají nějaké počitadlo nebo že by prodávali použité zboží když já ze zbraně nevystřelil? Po dohadovaní mi dali podmínku ze mi peníze nevrátí ale že si u nich můžu koupit cokoli do částky vráceného zboží. Koupil jsem SCAR-L v plynu který který mi nesedl z pár konstrukčních důvodu zasobníku ale ze zbraně jsem si alespoň vystřílel dvě CO2 bombicky = 80 ran a odstoupil jsem od kupní smlouvy do 14 dnu, po měsíci mi poslali zbraň s tím ze jsem vystřílel víc než 100 ran a že zbraň nemůžu už ani reklamovat kdyby si pokazila a že v případném sporu mají vše vyfocené. Podotikám že zásobník který mi poslali se zbrani na zpět byl lehce poškrábaný a lehce natrhla těsnící gumička ústí zásobníku… asi morris technik nebo jiný zásobník? Spíš by mě zajímalo kdo ze zbraně vystřílel těch dalších 20 ran aby mi odstoupeni od kupní smlouvy nebylo uznáno, asi po sobě střílely pošťáci než to doručily na slavný morris :-)

PAUL132 Nadpraporčík | GRIZZLY AIRSOFT | 28.02.2012 08:53 |
pěkně :-) to je fakt hnus 
HENRY Chuck Norris | AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 28.02.2012 20:38 |
Na to neni co dodat... Nicmene neplivme jen na morrise, myslim ze treba reklamace BASu vypadaji hodne podobne :D
DOKTOR Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 28.02.2012 21:31 |
S tim BASem ma Henry pravdu... a nebo na Airsoftmorava.cz mám jen špatný zkušenosti (poslali mi zbraň bez dvou šroubků a hop-up gumičky a o reklamaci nechtěli ani slyšet)
NNEUTRONN Brigádní generál | INFIDELS | 28.02.2012 22:15 |
Na moravě býval takový nepříjemný člověk, ale když jsem nedávno reklamoval zásobník tak absolutně bez problému. Poslal jsem jim ho zpět a do týdne jsem měl peníze na účtu. Nikdy jsem tam neměl problém a jsem s jejich chováním spokojený. Narozdíl od nich se mnou Morris pěkně vyjebal a kromě střeliva tam už nic jiného nekoupím. 
DOKTOR Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 28.02.2012 23:43 |
Já to mám úplně naopak... Ale to bude asi tím, že s Morrisem jednám vždycky osobně...
BACHY Rotmistr | NEMÁM TEAM | 26.02.2012 22:36 | odpovědět |
no ja mam z Morrisem zatim jenom dobre zkusenosti. kdyz jsem kupoval neco osobne pak jsem to uz ale nechtel tak se trochu cukal ale zbozi odme vzal. a rekl at si koupim nove. pri osobni komunikaci velice vstřícní. pravda je ze jsem zatim nemel moznost u nich neco reklamovat. jinak nenakupuju u nich jinak nez osobne.
CLEARBOY Četař | NEMÁM TEAM | 25.02.2012 20:12 | odpovědět |
O Vánocích sem si u nich koupil CZ 75 duty. Strilel jsem zrovna treti zasobnik na prvni bombicku v pokojove teplote a udernik se zasekl. Zbran nestrilela a kdyz se po nake dobe a strachani udernik vratil, blow back nefungoval a zaver zustaval po kazde rane vzadu, jelikoz udernik i po nathanuti tlacil na zaver a ten se vykolejoval. Ze strany jsem na vrchni strence nalezl, ze cep pro rozdelani zbrane je velmi roztlucen a kolem neho je strenka roztekla, pote co se jej nejspis nekdo snazil pevne uchytit, aby nevyjel. Na zadne fotce to kolem cepu takhle nevypadalo. Zkratka meli vadny kus, tak ho nejak "opravili" a prodali mi ho jako dekoracni, nezavadny kus. A tohle by seriozni obchod delat vazne nemel.
PAUL132 Nadpraporčík | GRIZZLY AIRSOFT | 25.02.2012 15:53 | odpovědět |
Fíha tak to je pěkné :-D To já dávám záruku snad na vše a ještě jsem zápornou reklamaci neměl. Musím se polepšit a taky pozměnit reklamační řád :-D Jinak fakt blbé to záruka padá vždy :)
MARAKTOS Nadporučík | 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 25.02.2012 14:23 | odpovědět |
z morrisu jsem obědnával L96 a jednu plynovku (pro kámoša) a zatím jsi nestěžoval takže je to taky o náhodě na jaký kus zrovna narazíte, o reklamačních praktikách morrisu jsou celá fora.
TRANE Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 25.02.2012 10:22 | odpovědět |
Já jsem si před rokem od nich kupoval plynovku a když se tam objevila závada požadoval jsem od nich opravu....Jak již zmiňoval Henry z výňatku tak mi tam zakroužkoval jejich mechanik,že životnost zbraně je omezena na 100 výstřelů takže jednoznačně špatné zkušenosti s Morrisem jako reklamací

JARI Rotný | POSTRADATELNÍ | 25.02.2012 10:07 | odpovědět |
A ja jsem si pred pul rokem objednal z Morrisa vestu a zasobniky a dodnes je nemam, ani o nich nevim nic noveho :-p. Cesti obchodnici jsou ve srovnani se zapadem ponekud pozadu v poskytovani sluzeb.
HENRY Chuck Norris | AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 25.02.2012 09:50 | odpovědět |
Morris má dobrý ceny, ale jak už jsem několikrát říkal všechno je třeba kupovat pokud možno s dekorační slevou, protože čeští prodejci si vždy najdou cestičku jak na to aby reklamace nemuseli uznat. A zrovna morris je už dopředu pro tyto okolnosti připraven viz zajímavý výňatek z jeho záručních podmínek:

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady zboží a nevztahuje se na životnost nebo opotřebení prodávaného zboží. V případě airsoftových zbraní je živonost omezena na 100 výstřelů a použitím výrobků nad okolní teplotu 27°C. Záruka se nevstahuje na závady vzniklé špatnými střeleckými návyky, tj. zejména namačkávání spouště, na závady kolimátorů vlivem neodborného seřizování záměrného bodu. U kolimátorů není dovolenou zasahovat na záměrné šrouby.

ATD., ATD... Je to celkově zajímavé počtení, celé znění. Nicméně tyto věci tomu všemu dávají na prdel :D 100 výstřelů? 27°C? Nesmíte si nastavit kolimátor? Zajímavé...
GEORGE Nadrotmistr | DOG SOLDIERS | 25.02.2012 13:54 |
to se člověk zasměje :D
CHUPI Podporučík | DEFENDER | 25.02.2012 08:24 | odpovědět |
Morris má dobré ceny a nahovno popis zboží . Loni jsem tam reklamoval zásobník , opravili to sice , ale poprvé si balík na poště nevyzvedli , pošta je nezastihla a lístek o uložení zásilky ignorovali , takže jsem to musel poslat podruhé a poštovné mi přes mou žádost neuhradili . Pozitivní zkušenosti s reklamací i náhradou poštovného mám z B.A.S. a Eagle Guns .
GEORGE Nadrotmistr | DOG SOLDIERS | 25.02.2012 13:56 |
ze zákona musí při oprávněné reklamaci proplatit nutné náklady spojené s reklamací .. vztahuje se jak na benzín tak na poštovné, ale už třeba ne na taxík 
DOKTOR Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 25.02.2012 00:13 | odpovědět |
No já mám zatím jen dobrou zkušenost... v plynovce CZ75 D Compact mi vyměnili těsnění za 50,- (unikal mi plyn) a to jsem si ji koupil bez záruky... Ale je fakt, že v záručních podmínkách mají například napsáno, že zbraně se smí používat jen při teplotách nad 27°C což je nereálné a znehodnocuje to prakticky každou záruku...
TIB | 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 24.02.2012 21:54 | odpovědět |
kupuji od nich jen kuličky, mám stama i M4... a zatím OK..