UPRAVENÉ TERMÍNY AKCÍ
Kvůli zrušení areálu raketové základny v Leskovci jsme upravili termíny akcí airsoftgods.cz, které najdete v tomto článku. Opět zde naleznete vaše oblíbené herní režimy, které aplikujeme na akcích v areálech vojenských…
JAK PLNIT LAHVE NA HPA?
Jak si sám plnit HPA lahve snadno.
VYSVĚTLENÍ LIMITU ZBRANÍ.
Vysvětlení rozdílů typu zbraní do které kategorie se řadí daná zbraň.
TERMÍNY AKCÍ PRO ROK 2023
Pro tento rok jsme pro vás připravili seznam všech našich předem plánovaných akcí pro areál raketové základny v Leskovci a raketové základny ve Frýdku-Místku. Vybrat si můžete z rozličných scénářů, variant úsťové…
KOALIČNÍ PLÁN AKCÍ PRO 2012
Obecný plán airsoftkoalice na úzce specializované akce s účastí mezi 12ti a 40ti hráči pro rok 2012. V tomto článku se dozvíte více informací o již stávajících úspěšných sériích akcí, o úpravě a rozšíření jejich pravidel a také o připravovaných sériích.
Sekce: Novinky
Vložil Henry | 22.02.2012 23:50 | Zobrazeno 1271x

Všeobecně známý fakt je, že je české airsoftové prostředí ničeno dvěma hlavními negativními faktory a to přemrštěnými upgrady zbraní u některých jedinců a tím vznikajícím obrovským nepoměrem mezi jednotlivými hráči na akcích. Druhým faktorem jsou točné a bubnové zásobníky, které z akcí dělají obyčejné kropičky, díky čemuž se totálně vytrácí veškeré kouzlo tohoto krásného sportu. Proto se snažím pořádáním následujících sérií akcí o co možná největší potlačení těchto neduhů airsoftu.

GMM - minulý rok jsme si šestkrát ověřili jaké to je, když mají všichni na akci stejné podmínky a to jak díky více-méně stejným úsťovým rychlostem, tak i díky nízkým kapacitám v zásobnících na sérii akcí GAS-MAN MADNESS. Tyto akce sklízely vždy úspěch i když se bohužel poslední 7. pokračování kvůli změně hlavního úkolu z bomb defuse na CTF styl příliš nevyvedlo. Pravidla této akce se v roce 2012 lehce poupraví. Do teď bylo možné jít na akci i s AEP, bylo možné střílet dávkou a nebyla omezena kapacita zásobníků. Nyní jsou povoleny POUZE airsoftové plynové pistole ráže 6mm s úsťovou rychlostí nepřesahující 130m/s (vyjimky po předchozí dohodě) a airsoftové manuální pistole. Střelba dávkou je zcela zakázána. Kapacita zásobníků u obou variant nesmí přesáhnout 30bb (opět možno domluvit se na drobnější výjimce pro konkrétní typ zbraně).

GGM - novinka pro rok 2012 se nazývá GAS-GUN MADNESS, jde v podstatě o bratrance výše zmýněného GMM a liší se v podstatě rozšířením povoleného zbraňového arzenálu. Povoleny jsou všechny běžně prodávané plynové zbraně pro airsoft, tudíž jak GBBR (gas blowback rifle, tedy plynové samopaly), tak plynové pistole, pušky a granátomety. Dálé všechny airsoftové manuální zbraně (pistole pokud možno jen v krajním případě) a AEP (jak pistole tak drobné samopaly). Maximální kapacita zásobníků kterékoliv zbraně z výše uvedených kategorií nesmí překročit 50bb. Je možné že na některé akci povolíme i AEG, ale to jen v případě že bude mít úsťovku do 120m/s a hlavně že bude užívat pouze omezené množství low-cap zásobníků (na 30bb).

NIGHT OPS - poměrně zdařilé akce odehrávající se v noci, které ale bohužel obsahovaly určité množství nedodělků a mušek v pravidlech, které bych rád v příštích pokračováních chtěl eliminovat. Trvalé osvětlení: podle většiny účastníků bylo osvětlení dobrý nápad, ale na některých místech bylo až přehnané, proto nasvětlím příště opravdu jen klíčová místa a ne komplet všechny budovy. Označení hráču lightsticky: hráči červeného týmu, kteří útočili jako první si stěžovali že byli hodně vidět a znesnadňovalo jim to dobývání - v následujícím N.O.3 bude tento nedostatek napraven, ale jen v případě že bude jedna strana jen bránit a druhá jen útočit. Předchozí akce tohoto typu byly vždy v budovách a já bych rád některou z následujících vyzkoušel i v lese.

MIDCAP INSANITY - v postatě se může jednat o jakoukoliv akci pouze zaštítěnou tímto názvem. Základní pravidlo je, že se nesmí používat točné a bubnové zásobníky. Pro AEG tedy zbývá všechno co má kapacitu od 30 do 120 bb (na typu zbraně nezáleží). Pozor! Nemá cenu nakupovat desítky zásobníků. V některých případech bude omezen i součet kulí ve všech zásobnících a to na 300-500bb. Opět chci zabránit tomu, že se akce promění na běžnou kropičku s tím, že si někdo nakoupí dvacet tlačáků s co největší kapacitou a bude kropit o stošest.

POLICE RAIDS - tuto maximálně až extrémě realistickou akci jsme prozatím otestovali jen jednou a popravdě se moc nevyvedla, kvůli nedostatkům v pravidlech. Objevili jsme v ní ale obrovský potenciál a pro příště alespoň budeme vědět jak tuto akci udělat tak aby byla opravdu co nejlepší. Pro přiblížení o co vlastně jde: Akce se postupně odehrává na několika různých místech (CQB), mezi kterými se hráči přesouvají vozidly. Stanou proti sobě policisté a teroristé. Před první akcí se každá ze stran sejde na jiném místě (policisté někde na shromáždišti zcela nesouvisejícím s akcí a teroristé obsadí první herní lokaci, položí bombu a nastaví ji na jednu hodinu). Jediný úkol teroristů je hodinu udržet budovu ve které je bomba a hlavně nenechat policisty aby ji deaktivovali. Kouzlo akce spočívá v tom že teroristi dopředu neví kdy během té hodiny protistrana přijede (načež ztrácí ostražitost) a odkud zaútočí, navíc napětí zvyšuje i fakt že má každý hráč jen jeden život. Po skončení první hry se teroristi přesunou na další herní místo a scénář se opakuje.

Máte-li nějaké dotazy nebo připomínky, můžete psát do komentů. 22.2.2012 (C) Henry

Zpět na články