05.05.2024 08:30 | OL
Airsoft Park Grygov…
počet přihlášených: 0/120
|
05.05.2024 08:30 | KM
AIRSOFT ZÁŘIČÍ…
počet přihlášených: 41/100
|
05.05.2024 08:45 | OL
Airsoft Park Dalov…
počet přihlášených: 71/200
|
11.05.2024 08:00 | OV
DOUBRAVA #106 Tři…
počet přihlášených: 13/120
|
18.05.2024 08:00 | FM
Casus belli -květen
počet přihlášených: 6
|
18.05.2024 09:00 | ZN
OPERACE SAGHAR…
počet přihlášených: 33/150
|
08.06.2024 08:00 | OP
Netradiční soutěž…
počet přihlášených: 42/60
|
08.06.2024 09:00 | BV
Operation ANACONDA …
počet přihlášených: 18/100
|
04.05.2024 09:00 | FM
PROJECT STEELFISH
počet přihlášených: 89
Akce zatím bez hodnocení |
04.05.2024 09:00 | ZN
B A T T L E F…
počet přihlášených: 24/100
Akce zatím bez hodnocení |
04.05.2024 08:00 | OV
DOUBRAVA #105 Old…
počet přihlášených: 87/100
2 | |
28.04.2024 09:00 | FM
CQB AIRSOFT_24 #33
počet přihlášených: 22/29
Akce zatím bez hodnocení |
28.04.2024 08:30 | KM
AIRSOFT ZÁŘIČÍ…
počet přihlášených: 37/100
Akce zatím bez hodnocení |
28.04.2024 08:30 | OL
AIRSOFT PARK GRYGOV…
počet přihlášených: 120/120
Akce zatím bez hodnocení |
28.04.2024 08:00 | OL
Airsoft Park Dalov …
počet přihlášených: 43/200
Akce zatím bez hodnocení |
27.04.2024 08:45 | OP
OIL NATION 16
počet přihlášených: 79
4 | |
27.04.2024 08:00 | FM
Respawn - Valkyrie…
počet přihlášených: 23
1 | |
27.04.2024 08:00 | OV
DOUBRAVA #104…
počet přihlášených: 94/120
5 | |
URBAN WARFARE 2 | Okres: Olomouc | | |
Pořadatel akce: Henry / Dosavadní hodnocení jeho akcí
Místo konání:
Olomouc 5 km od centra
Odkaz na přesné místo srazu najdete v popisu akce
Pro přihlášení na akci musíte být přihlášen. Registrujte se!
Přihlaste se do systému je to ZDARMA!Uzavření registrace: 08.10.2014 23:00 |
Uživatel | Team | Účast na akcích | Hodnost |
---|---|---|---|
Henry | AIRSOFT… | Chuck Norris | |
Tib | 13.JUDE prapor… | ||
J | L.A.S.T.… | Kapitán | |
nneutronn | INFIDELS | Brigádní generál | |
Spec | INFIDELS | Generál poručík | |
Peet | ALT | Nadporučík | |
Tomi | INFIDELS | Major | |
Dave | Funny Company | Generál poručík | |
Fowlingbuls | nemám team | Štábní praporčík | |
bobo | nemám team | Nadporučík | |
Leonek | SKELETONS | Brigádní generál | |
libor | nemám team | Podporučík | |
Host - Caileb Přidán od: pajos11 |
nemám team | Rotný | |
Slou | L.A.S.T.… | Praporčík | |
svedd | Xteampv | Rotný | |
zničmě | nemám team | Podpraporčík | |
Pala | nemám team | Podpraporčík | |
OTT1K | C.A.A.S. | Generál major | |
Luke | C.A.A.S. | Plukovník | |
L-M. | INFIDELS | Podporučík | |
Host - pajos11 Přidán od: KOMTEKK |
Fighting… | Generál poručík | |
Džanek97 | ETAST | Podpraporčík | |
SprintJack | MERCENARIES | Nadrotmistr | |
Noy | nemám team | Nadrotmistr | |
BaRtS | 43 výsadkový… | Rotmistr | |
Host - haluziak Přidán od: Malmerg |
BOARS | Praporčík | |
Fllypi | 3PARA | Nadporučík | |
Bliskic | KSK Přerov | Desátník | |
Host - John Shepparrd Přidán od: Džanek97 |
ETAST | Rotný | |
ha-nyz | nemám team | Nadrotmistr | |
Lahváč | Einherjar | Nadrotmistr | |
Malmerg | Fox Hound | Podplukovník | |
KOMTEKK | Fighting… | Major | |
STARKI | 4 BRN Znojmo | Nadrotmistr | |
Orsag | nemám team | Štabní rotmistr | |
Host - linko6 Přidán od: Jarin |
nemám team | Štabní rotmistr | |
Jarin | Rotmistr | ||
Pupikus | Deathwatch | ||
Dadavid | L.A.S.T.… | Rotný | |
Filda.M | Č.A.T. | Nadrotmistr | |
M@rtin | Nadrotmistr | ||
Rexa | Funny Company | Štabní rotmistr | |
Spider | 4 BRN Znojmo | Nadrotmistr | |
Haness | Brothers in… | Nadporučík | |
Bobin70 | AirFrost | Štábní praporčík | |
Gizmo_CZ | Grey Ghost… | Podplukovník | |
Elča | Xteampv | Svobodník | |
Midas | nemám team | Major | |
Luri | Funny Company | Nadrotmistr | |
Kukyn | B.A.D. Group | Rotný | |
Pecka | Praporčík | ||
Haf | nemám team | Četař | |
Gusťa | nemám team | Vojín | |
SkritekPrachovnicek | nemám team | Rotný | |
vovesenej | nemám team | Štabní rotmistr | |
amos.cz | Žoldaci… | Svobodník | |
Mandy | SAF | Vojín | |
rozi | nemám team | Četař | |
kajinek | Rotmistr | ||
Večis | ASkullers | Nadrotmistr | |
Werdar | nemám team | Svobodník | |
Ondy | nemám team | Svobodník | |
Scorpio | nemám team | Štabní rotmistr | |
Host - Mikeš93 Přidán od: KOMTEKK |
nemám team | Svobodník | |
Host - Palda Přidán od: Malmerg |
Fox Hound | Štábní praporčík | |
udolimladych | UDO.BC4MILITARY | Poručík | |
udolimladych2 | UDO.BC4MILITARY | Nadporučík | |
Bulhy | Spectres | Praporčík | |
Nyiziel | nemám team | Nadrotmistr | |
Bulhis | nemám team | Svobodník | |
camal | nemám team | Svobodník | |
Host - henrikee Přidán od: OTT1K |
AirFrost | Rotmistr | |
Kromer | nemám team | Svobodník | |
Smick | nemám team | Rotmistr | |
Neff | nemám team | Svobodník | |
Machu | nemám team | Svobodník | |
Ruslan | UDO.BC4MILITARY | Svobodník | |
Ondrej069 | nemám team | Vojín | |
Cufe | nemám team | Vojín |
OTT1K
Generál major
| C.A.A.S. | 16.10.2014 17:17 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Akce byla fakt super, jedno z nejlepších CQB. Nebál bych se i na jiných akcí ( např. v Opavě a Frýdku ) dát omezení úsťové rychlosti a SEMI režim. Věřím, že bych na takovou akci nepřijel sám
|
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 16.10.2014 00:12 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Konečně jsem se dostal k uveřejnění výsledků akce. Nejprve bych chtěl ale poděkovat všem hráčům, kteří dorazili a zejména těm, kteří řádně používali jednotlivé a dodržovali i ostatní herní pravidla - těch byla tentokrát většina. Děkuji také za kladné ohlasy a připomínky, kterých si velmi cením a pokusím se na jejich základě udělat ještě lepší pokračování ve formě URBAN WARFARE 3 na které si již nyní můžete registrovat.První hru vyhrál modří se ziskem 436 bodů. Hra byla velmi těsná, protože byl rozdíl mezi vítězi a poraženými pouze 12 bodů. Červení získali 424 bodů. Tento výsledek ukázal, jak důležité je držení každé budovy a rychlý postup při útoku. Pokud by červení drželi jednu z budov byť o 7 minut déle, mohli vyhrát. Druhá hra již tak těsná nebyla. Červeným zisk 379 bodů bohužel nestačil a tak vyhráli modří se ziskem 710 bodů. Druhá hra byla o něco delší než první a tak i celkový počet rozdělovaných bodů narostl na 1089 na rozdíl od první hry, kde to bylo 860. Pokud se vám akce líbila, nezapomeňte se přihlásit na pokračování, které proběhne 8.11 na stejném místě. |
MATES
Nadporučík
| NEMÁM TEAM | 15.10.2014 06:15 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Byla to super akce. Poklona pro Henryho. Jen by mě zajímalo jak to dopadlo, protože nikde nevidím výsledky... nebo sem úplně slepej. |
SINTHERA
Podpraporčík
| NEMÁM TEAM | 15.10.2014 08:46 |
taky jsem zvedava taky musim pochvalit Henryho za super akci ) |
SLOU
Praporčík
| L.A.S.T. LITOVEL | 15.10.2014 15:40 |
v te prvni hre byl problem hlavne to ze modri uz vybehli na stanoviste a u nas se to jeste radilo do tymu....jak jsme zacali tak jsme meli modre kousek od resu.Ale akci jsem si uzil a proto diky Henry |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 15.10.2014 16:38 |
no proto jsem řval rychle se seřaďte... jen že to jsou srandičky, cigárko a pak to tak vypadá! Příště Bohušu si vezmu bič Né vážně. Příště 8.11 si to užiju jako řadový voják s chlapama z BL a 4BRN. |
NOVIS
Desátník
| NEMÁM TEAM | 13.10.2014 17:06 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Henrymu moc díky za skvěle vymyšlenou a povedenou akci. A tím bych chtěl poděkovat spoluhráčům i protihráčům. Díky chlapi.
|
STARKI
Nadrotmistr
| 4 BRN ZNOJMO | 12.10.2014 19:33 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Dík za pěknou akci. Super prostor a bravůrně zorganizované, jak je u Henryho zvykem. Díky všem spoluhráčům i protihráčům. |
FLLYPI
Nadporučík
| 3PARA | 12.10.2014 18:05 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Akce se vydařila ! Snad se v brzké době ještě dočkáme něčeho podobného na stejném místě. |
HA-NYZ
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 12.10.2014 12:37 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Henrymu díky!!! |
CAMAL
Svobodník
| NEMÁM TEAM | 11.10.2014 19:38 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Teď jsem si vzpomněl,že jak tam párkrát projel a zahoukal vlak, tak sem pokaždé v duchu přemýšlel jestli se nepíská konec nebo přerušení hry... Možná to dotyčného taky zmátlo a proto tam vznikla ta situace v první hře...... ? ? ? |
L-M.
Podporučík
| INFIDELS | 11.10.2014 19:51 |
Já myslím, že hvízdání na prsty a houkání vlaku je trochu rozdíl...To by mělo poznat i malé dítě, spíše pokud si vybavuju, tak se někde poblíž hrál nějakej asi fotbalovej zápas a bylo slyšet píšťalku.. ovšem nevím kdy zápas končil, jestli se ten fotbal při naší hře v tu dobu ještě hrál... |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 11.10.2014 20:03 |
taky bych se priklanil k pistalce z fotbalového zápasu. Myslím že se ještě hrál v dobu první hry. Ale stane se, mě to hru neskazilo a ode mne má akce 5/5 bodů. hodně mě to tam dneska nadchlo, hlavne díky prostoru a zadnym problémum. |
NEFF
Svobodník
| NEMÁM TEAM | 11.10.2014 18:55 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Organizaci třikrát díky! Hrací plocha byla parádní, možná příště zkusit zapojit i patra (bedny ovšem nechat v přízemí). Až na nějaké maličkosti, které jsou způsobeny víceméně jen hráči to byla taková pohodová akce.
|
CAMAL
Svobodník
| NEMÁM TEAM | 11.10.2014 19:45 |
Patra by byly super,ale já myslím že už tak je to prostředí dost nebezpečné..díry,střepy,hřebíky!!! neriskoval bych holywoodský pád z okna v zápalu boje nebo po uklouznutí po kachličce.. |
NEFF
Svobodník
| NEMÁM TEAM | 11.10.2014 20:13 |
V Opatově to bývalo myslím místy i o něco více o držku a co si tak pamatuji, tak nikdy žádný větší (nepočítám rozmlácená AEG o kanály a otlučené kolena). Je to takové, jaké si to člověk udělá, ale samozřejmě, že pokud se najde hrdina co to bude skákat (já mám co povídat) tak je to na jeho vlastní riziko a i s tímto tam všichni jdeme. |
KOMTEKK
Major
| FIGHTING MANGUSES | 11.10.2014 18:54 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Chci poděkovat Henrymu za další luxusní organizaci, luxusní cqb soft akci i za Henrytééku |
PUPIKUS
| DEATHWATCH | 11.10.2014 18:45 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
takže dik za akci povedla se až na par drobnych nepřiznavaču a zbabělcu co se schovavaji za mrtvoly to bylo v poho jinak přište by to chtělo i full auto
|
MIDAS
Major
| NEMÁM TEAM | 11.10.2014 18:11 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
zdravím všechny a především bych chtěl poděkovat Henrymu i organizatorum za skvěle připravenou akciTento prostor,na ten ještě budeme si myslím dlouho vzpomínat,nemá chybu těším se brzy na další akci na stejném místě,pokud to ještě pujde.CQB jak víno!!!!
|
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 11.10.2014 17:43 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Díky za hodně vydařenou akci, neměl jsem problem s nepriznaci ani jednou. Pobavilo mě jak sem si jednoho hráče zabil i slovně (máš! - vzdálenost asi 2 metry mezi nama) - tímto zdravím malmerga potom neustale pretahovačky o budovu č. ? 7 ? kde to po každem utoku držel někdo jiný a člověk nevedel kdo ho tam bude čekat Díky a těším se na další.
|
CAMAL
Svobodník
| NEMÁM TEAM | 11.10.2014 17:15 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Díky všem za skvělou akci..!! Hlavně Henrymu a jeho organizátorům i prodejně Airsoft-online!! Odvezl jsem si supr zážitky a modřinu na stehně od kule.. Jediné mínus bylo to, že jsem byl svědkem šlápnutí na hřebík Snad bude chlap brzo v pohodě a nebude muset na tetanovku.. Tak zase přístě...
|
ONDY
Svobodník
| NEMÁM TEAM | 11.10.2014 20:32 |
Taky se musím přidat a poděkovat za super akci Henrymu Jinak ted jsem byl v te nemocnici a noha ok, akorat pajdam jak dedek rikali ze jsem mlady a tetanovku mam jeste na hafo casu |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 11.10.2014 20:35 |
Ono pořádný boty a né "tenisky" jsou do takového prostředí nutností! |Chlape hlavně se uzdrav a ať je noha v cajku! |
CAMAL
Svobodník
| NEMÁM TEAM | 12.10.2014 08:37 |
Já tam pak viděl ještě jednoho kumpána, jak šlápnul na šroub zalitý v betonu a udělalo mu to díru do podrážky kanady až na ten plech.. Ale až na tu botu byl OK, naštestí..! |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 11.10.2014 17:11 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Cus all. Tak že za mě trošku rozsáhlejší zhodnocení akce (prostě si to neodpustím okomentovat) Jsem moc rád, že se opravdu velice povedla! Henry opět klobrc dolů za zajištění fantastického prostoru, který nebude mít už zřejmě nikdy konkurenci . Akce se opravdu povedla! Líbilo se mi: omezení a kontrola úsťové rychlosti a věku, což se notným dílem podepsalo na kvalitě hry! (Ano i plnoletý dokáží bejt horší jak 15letí ale to bohužel nelze ovlivnit - snad jen částečně eliminovat) Komunikace s protivníkem při sporných zásazích nebo pohybu v zakázaném pásmu- bezproblémová! díky! Nemá cenu se hádat -zde bych to viděl díky také tomu omezenému věku. PROSTOR! PERFEKTNÍ! No a jako vždy celkové zvládnutí hry organizátorem! Nelíbilo se mi: vedróó - Organizátor nevytyčil jasně plochu kde se již nesmí (sprej nebo kameny omotané páskou by stačili) Na resu chyběla páska pro opravu označení stran (později na žádost promptně dodána - díky) No a samozřejmě dle mého exces, který se stal v první hře kdy jeden hráč (identifikován - prý byl z modrého týmu, měl na sobě modré tričko a řádil tam s dvouma plynovkama) zničehonic zařval "KONEC HRY??!" Proč na jaký popud? Což ale mělo za následek, že červení opustili obsazené posty (2) a šli na res vyčkat dalších instrukcí. Modrý tým ale nemeškal a post 2 obsadil skoro okamžitě! To mě docela zarazilo! ŽE BY TO BYLA TAKTIKA PROTIHRÁČE? Zde bych viděl zásadní zlom v tom, že tak těsně modrý tým vyhrál první hru! Ale OK ve válce a v lásce je vše dovoleno... Stalo se. DÍKY SPOLUHRÁČŮM I PROTIVNÍKŮM ZA SUPER ZÁŽITEK! |
SLOU
Praporčík
| L.A.S.T. LITOVEL | 11.10.2014 18:47 |
http://airsoftkoalice.cz/airsoft-hraci/uzivatel/58/caileb Profil hráče v modrém tričku co mel dva glocky. |
FILDA.M
Nadrotmistr
| Č.A.T. | 12.10.2014 19:48 |
Gizmo použijí tvá slova: jeden hráč (identifikován - prý byl z modrého týmu, měl na sobě modré tričko a řádil tam s dvouma plynovkama)
zničehonic zařval "KONEC HRY??!" Proč na jaký popud? Což ale mělo za
následek, že červení opustili obsazené posty (2) a šli na res vyčkat
dalších instrukcí. Modrý tým ale nemeškal a post 2 obsadil skoro
okamžitě! To mě docela zarazilo! Gizmo ty jsi tam u toho byl?
|
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 12.10.2014 21:00 |
Ano byl. (trošku jsem dělal červeným "velitele" tedy jsem si dovolil..)a stahoval jsem se přímo ze 2 na res a hned zjišťoval proč se řve konec?! nedošel jsem ani na mrtvoliště (cca 30m od bedny č2) a tam zjistil že to není pravda a hned jsme šli na dvojku kterou již ale měli obsazenou modří. Proš se ptáš? Něco ti nepasuje? |
LAHVÁČ
Nadrotmistr
| EINHERJAR | 11.10.2014 16:13 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
super akce, děkuju za možnost se účastnit, proste nej ekšn jaká se v Olmu udála
|
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 07.10.2014 12:27 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Všem registrovaným hráčům a týmům byly zaslány podrobné informace o místě srazu. Pokud někomu z vás náhodou nedošly, pošlete mi mail, nebo soukromou zprávu. |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 04.10.2014 17:09 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Akce se samozřejmě můžou zúčastnit i neregistrovaná hráči, mají ale zvýšené vstupné. Proto neváhejte a zaregistrujte se, zbývají poslední místa a registrace se uzavírá již ve středu. |
AIRSOFT-ONLINE.CZ
Vojín
| NEMÁM TEAM | 02.10.2014 18:24 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Na akci samozřejmě nebude chybět stánek Airsoft-online.cz! Nabídne Vám: >prodej základního AS sortimentu přímo na akci >možnost vyzvednutí objednávky na akci (objednávejte do 8.10., do poznámky uveďte URBAN WARFARE 2) >měření úsťové rychlosti >možnost zapůjčení akumulátoru >možnost zapůjčení zbraně (vč. zásobníku a akumulátoru, pro rezervaci piště na info@airsoft-online.cz) >drobné servisní úkony na místě Těšíme se na Vás!
|
NOY
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 01.10.2014 14:04 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Hoši mám dotaz- Proč vlastně existuje záležitost jako je paintball a airsoft? Já myslím, že kvůli tomu protože se snažíme co nejvíce přiblížit objektivní ztvárnění reálných záležitostí. Co myslíte vy?
|
J
Kapitán
| L.A.S.T. LITOVEL | 01.10.2014 18:27 |
Já si myslím, proto abychom společensky přijatelným způsobem uspokojili touhu ubližovat a zabíjet. |
ZNIČMĚ
Podpraporčík
| NEMÁM TEAM | 03.10.2014 19:02 |
Noji,jestli chceš aby ti tady lidi začali psát že chtějí zažít reál,abys mohl odvětit,že chceš na UrbanWarfare2 všechny patra,tak tě zklamu.Lidi soft hrají proto,aby se pobavili a odreagovali a ne aby se někde nasírali na skurvených schodištích! |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 30.09.2014 00:32 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Již za 12 dní... Takhle nějak to tam vypadá AreálOlomouc. Upozorňuji na úpravu pravidel: kulomety a zbraně s nefunkčním režimem jednotlivé střelby zakázány, zbraně nesmí překročit 130 m/s (tolerance maximálně 5 m/s) snipeři zakázáni. E-mail s upozorněním na úpravu pravidel byl rozeslán všem registrovaným. |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 30.09.2014 09:11 |
Nejen já jsem rád Henry, že jsi pravidla upravil tak, jak je to teď. Je to perfektní. Díky za vyhovění. Ještě bych dodal na krátkou vzdálenost použít záložku. Popřípadě slovně "Máš". Těšíme se! |
PALEC1
Vojín
| NEMÁM TEAM | 30.09.2014 16:56 |
zdravim e-mail zatim nemam ale pokud je to omezeno na 130 s toleranci +/-5 tak nemusim jezdit ze 140kou ? |
STARKI
Nadrotmistr
| 4 BRN ZNOJMO | 30.09.2014 17:09 |
to "PALEC1" ...nechápu tvůj dotaz. Snad umíš číst? Přijet můžeš, ale hrát tuto hru se zbraní mimo dané parametry úsťové rychlosti AS zbraně (130 +5m/s max), nemůžeš! |
STARKI
Nadrotmistr
| 4 BRN ZNOJMO | 30.09.2014 17:14 |
to "HENRY"...parádní areál. Jsem také jeden z těch, který tyto pravidla a striktní dodržování a měření "úsťovek" podporují. Obzvláště pak při CQB. U toho by to mělo být samozřejmé. Henry - díky. Určitě bude dost hráčů. O tom nepochybuji. |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 30.09.2014 17:26 |
Palec1 ještě si zapoměl dodat že ti jde jen dávka Sorry, ale ty to hochu v hlavě asi nebudeš mít tak úplně OK že?? |
PALEC1
Vojín
| NEMÁM TEAM | 30.09.2014 17:49 |
ano ale 130 +5=135 ja mam 140 a chci vedet jestly kdyz dojedu mi nekdo nerekne NE!a ja se otocim a pojedu do OVY si sednou domu nebo jestly bude nejaka pokuta protoze jsem bapsal ze mi mail s upravou pravidel nedosel takze nevim jak se to bude resit kdyz mam vice at se nedohaduju nekde u olomouce kvuli 5m/s |
PALEC1
Vojín
| NEMÁM TEAM | 30.09.2014 17:53 |
GIZMO_CZ v hlave to mam vporadku oto se bat nemusis ale zacal jsem hrat po 6letech a 6let z5 si nepamatuju ze by mi nekdo meril jakou mam pruzinu atd atd tak se ptam at jsem v obraze |
STARKI
Nadrotmistr
| 4 BRN ZNOJMO | 30.09.2014 18:17 |
to "PALEC1" ale i pro jiné....začíná se konečně něco rozumného dít v "moravském" airsoftu ohledně úsťovek. Jelikož se rozmohli levné čínské AS zbraně s vysokými výkony a tyto si kupují "děti", které to v hlavě ještě nemají srovnané a dochází velmi často k úrazům a obzvláště pak při CQB, jelikož si dokáží vzít zbraň s úsťovkou 150 m/s i více na tento boj na krátkou vzdálennost - CQB a nekompromisně vyřadí ze hry hráče z 20 m a méně, někdy i do obličeje, tak z tohoto důvodu se tady řeší omezení úsťové rychlosti AS zbraně obzvláště na CQB a stanovilo se 130m/s s tolerancí max 5m/s tj. 135m/s max. a měřené s kuličkami 0.20g. Takže jakékoliv zbraně byť "jen" s rychlostí 136m/s jsou v této hře nepřípustné !!! Já osobně budu rád i v dalších hrách různých organizátorů, aby při CQB byla tato úsťová rychlost striktně dodržovaná. Jde nám o hru, zábavu, koníčka, ale u všeho hlavně o zdraví. |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 30.09.2014 18:17 |
Palec1: email jsem rozeslal všem korektně registrovaným, pokud jsi se přihlásil pouze zde na koalici, registrovaný nejsi. Ke tvé otázce, bohužel dodatek o pokutě pro hráče kteří přesáhnou limit úsťové rychlosti byl z pravidel odstraněn. Čili do areálu nebude vpuštěn nikdo, kdo bude mít u sebe neoznačenou (nepřeměřenou/nezkontrolovanou) zbraň. Je mi líto, ale se 140ti tě bohužel nepustíme. |
PALEC1
Vojín
| NEMÁM TEAM | 30.09.2014 18:22 |
HENRY: Dekuji henry to je to co jsem chtel vedet at nejezdim probic za nic do olomouce dekuji a preji prijemnou hru |
PALEC1
Vojín
| NEMÁM TEAM | 30.09.2014 18:31 |
STARKI : ja se nehadam ze by mi to vadilo mas stim naprostou pravdu nato nemam zadnou namitku ale nejedna se jen o feti jedna se o 50%hracu tehle hry ja osobne dostanu head pri kazdem druhem zasahu osobne jsem mel pruzinu 120 ale kdyz jsem zjistil co si davaji lide za pruziny a pak kdyz ja jsem jsem pred ne sotva doplivnul jsem si dal 140ku ale vzivote jsem nemiril nekomu na hubu ani ze 100 metru protote nahoda je blbec a nepotrebuju zit s pocutem ze nekde zije kluk kterej si sel zahrat svou oblibenou hru a prisel tam o oko jo jednou jsem strelil do obliceje v krmeline na cqb v patre za sochdama kluka ale ja mu miril na nohy jenom on mel 1.5metru a jeste si kleknul nastesti dostal do rtu a jeste tou 120 takze proto se ptam mozna to jeste poresim a koupim si nejakou m4 ze 120 na cqb |
STARKI
Nadrotmistr
| 4 BRN ZNOJMO | 30.09.2014 19:37 |
...však jasně. Nehádáme se. Já ti jen vysvětloval současnou situaci v airsoftu a přání nás některých, kteří usilujeme o rozumných výkonech - úsťovkách AS zbraní. Jak jsem někde slyšel názor, že úsťovka AS zbraně by měla mít stejnou hodnotu, jako je IQ daného hráče. To by se hrálo, co ? |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 30.09.2014 20:08 |
STARKI: To by někteří jedinci nemohli mít ani krátký manuál od tokyo marui. ( 60m/s ). To že tě přestřelovali se dalo vyřešit, že prostě ztratíš potřebu s takovými lidmi hrát a pojedeš na rozumnější akci. Já to tak řeším již 4 roky a velmi úspěšné. Naštěští to vypadá, že začne vítězit rozum a omezení ustovky nebude nic neobvyklého, za což se nejeden airsofťák modlí. |
PALEC1
Vojín
| NEMÁM TEAM | 30.09.2014 20:35 |
no proste si koupim druhou zbran na CQB do 130m/s asi hned ne ale koupim |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 01.10.2014 09:07 |
Palec1 Nezlob se na mě.... když si přečteš co jsi napsal, přijde to opravdu na hlavu postavený. Když je jasně napáno 130 +- 5ms a ty chceš jet s 140 na CQB co si o tom má člověk myslet? Na CQB je i těch 130ms moc ale OK jsem rád, že se to omezuje. K tvému postu ohledně koupě druhé AS. Proč?? Již jsem zde napsal (sjeď si o přízpěvky níže) že není problém sundat úsťovku o 10ms i více pouhou výměnou hopgumyčky?! A nemusíš kupovat další zbraň. Ono těch způsobů snížení úsťoky je povícero. |
LUNNIX
Četař
| NEMÁM TEAM | 01.10.2014 14:55 |
Vy stím omezením úsťové rychlosti taky naděláte když sem začal hrát soft tak sem se strašně bál že to bude bolet pak se to párkrát dostal a teďka je mi to jedno a to je mi 13 let a vy dospělí děláte jako kdyby to bylo něco strašného podle mně je to úplná blbost a jestli se někdo bojí že dostane (např. Gizmo) tak nevím jako co jste čekali. !!!! |
PALEC1
Vojín
| NEMÁM TEAM | 02.10.2014 13:59 |
GIZMO ja se jen ptal jestly bude pokuta nebo me poslou domu o nic jineho mi neslo a na novej rok si koupim m4 na CQB akce a necham ji v zakladu at lide neremcaji nebudu neco snizovat pres gumicky a a falsich nekolik dalsich moznosti to si delej ty kdyz se ti to tak libi navic registrovan jsem primo na akci a ne jen tady |
NOY
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 29.09.2014 16:09 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
joo takle to mas vymysleny, vsak ,,herni bedny,, nemusi byt umisteny v patre A hrat se tam da opravdu vsema druhama zbrani |
MIDAS
Major
| NEMÁM TEAM | 29.09.2014 16:08 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Zdravím všechny pokud akce proběhne budu vyjíždet z Ostravypokud by se někdo chtěl přidat ,není problem,pište zde nebo na mobil 725839573 Mirhaufr
|
NOY
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 27.09.2014 21:11 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
lidi a to se Vam fakt nechce hrat aspon na prvni patra budov? lidi bude dost, by se to dalo |
L-M.
Podporučík
| INFIDELS | 27.09.2014 21:33 |
v oblasti co jsme hráli minule jsem viděl použitelný tak 4 okna, nevím jak ty, ale zbytek oken byl 2.5 metru vysoko od podlahy patra a pokud bych tam nestavěl půl dne něco pod nohy, jakože jsem stavěl a pak jsem zjistil, že to je stejně k ničemu, tak si myslím, že to je stejně zbytečný.. |
NOY
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 28.09.2014 10:47 |
v tom jednou objedtu to tak opravdu bylo ale jinac to vyuzitelne je, a dalo by nam to dost moznosti improvizace ale mohl by se k tomu vyjadrit organizator... |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 28.09.2014 12:34 |
Bude se hrát pouze v přízemí tak jak je to napsáno v pravidlech. Do většiny pater vede pouze jedno schodiště, nebo schodiště + rampa. Jak všichni víme, schodiště jsou patová místa, jejihž dobývání by zbytečně brzdilo hru. Pokud se zadaří, akce bude úspěšná a bude zájem o pokračování, o patrech budu uvažovat, nyní ale ne. |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 28.09.2014 13:28 |
Pokud je do patra pouze jedno schodiště je to opravdu na nic a zákaz do patra je na místě. Každopádně dle prostoru co jsem se byl podívat (a ten je opravdu obrovský) si myslím, že třeba kulomety by se také hodily (samozřejmě dotyčný hráč by musel být prověřený inteligent. No nejen já jsem velice těším a jsem zvědav na tuto "netradiční akci"... |
JAN748159263
Četař
| NEMÁM TEAM | 21.09.2014 16:32 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
co když mam M249, a ta nemá jednotlivou střelbu......? |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 21.09.2014 19:05 |
Bohužel na akci smíš přijít pouze se zbraní která má možnost střelby na jednotlivé rány... Doporučuju od někoho třeba vypůjčit... |
MALMERG
Podplukovník
| FOX HOUND | 17.09.2014 11:11 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Nevim kde se vzala diskuze jestli pustit 132m/s nebo 135m/s, to me prijde jako zabomysi hadka.Ja osobne jsme pro to, aby se v zadnem pripade na cqb nepoustelo napr 150+m/s. Argumentu ze v budove si dotycny pri 120 hracich vezme zalozni zbran neverim, respektive je na beton, ze se v takovem poctu najde nekdo, kdo to neudela. |
BOBIN70
Štábní praporčík
| AIRFROST | 17.09.2014 08:42 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Chlapci vy se tady hadate ja mam v kveru pruzinu M110 a ustovku ma 135m/s +- 3m/s a muzu to dolozit chronem jinak urcite si myslim ze by to melo byt striktne dane napisu tam 135m/s a basta a presto nejede vlak prijdes s kverem a bude mit 136m/s a jedes domu a basta kouknete se poradne jak se hraje vsude okolo čr soft nekompromisni pravidla a basta a vsichni vetsinou maji kvery do 130m/s a hraji a vsicni jsou spokojeni nedochazi k hadkam meli by se spousty lidi zamyslet a zacit uvazovat mozkem predstavte si ze narazite na kluka ktery ma 15 let a papinek mu koupil nadupanej kver co ma 160m/s a co udela kdyz vas uvydi na honem na vzdalenost 10m sejme vas ze a pak jsou zbytecny urazy tohoto typu
|
L-M.
Podporučík
| INFIDELS | 17.09.2014 09:55 |
ach jo ach jo ach jo, 1005 prispevek a 1005 prispevek o tom samem . Nezlobte se na me panove, ale uz to zacina byt neprijemne ( slusne receno). Takze ti odpovim asi takto. Chces-li se citit jako v zahranici , mit ustovku do 130 ms, tak si vem svuj kver, kterej mas ocividne pekne pretesnenej a poladenej, ktery krasne strili a proved nekterou z uprav jak radi gizmo, vymen gumu, komoru, vycrtej si treba 10 dir do valce, je mi jedno co a zpras si tak svou dobre strilejici zbran..( prece to neni tak slozity) Nejen, ze to bude dukaz ze myslis mozkem ( coz se mi opravdu libi jak to tu porad vseci s oblibou pouzivaji, nejen ty) a taky se budes citit jako v zahranici a budes happy. P.S.: nez se tu nasledne ozve nejakej chytrak, co si bude chtit v afektu po precteni meho atakujiciho prispevku vylit nervy, ze pisu bez diakritiky, tak mu zrovna rikam, ze pisu na mobilu a na nejaky hacky a carky bych se to mu vy****. |
NOY
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 16.09.2014 19:33 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
jee lidi, vsichni tu resite ustovky, podivejte se na ochranne pomucky pro nas airsoftaky co se na trhu nabizeji s tim by se snad dalo jit pomalu i na paintball, z me strany bych ustovku v tomto arealu vubec neresil, kdo ma strach muze se v dnesni dobe velice klalitne obrnit me spise zarazi z jakeho duvodu si v arealu zakazal, nebo spise jedina vec co se muze je ,,byt pri zemi,, tim ze se nemuze vyuzivat alespon prvnich pater a podzemi? tim je hrozne snizeny herni potencial celeho arealu a tim i pocet osob, je to super areal ale timto omezenim je z nej ,,pes bez zubu,, Jen si predstav napsat do scenare ,,je zde moznost vyuziti nocniho videni,, to by hned potesilo par hracu |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 16.09.2014 17:42 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Jak jste si jistě všimli v pravidlech, hráči kteří by překročili 130 m/s měli být sice penalizováni zvýšeným vstupným, zároveň však ale měli donést zbraň jejíž úsťová rychlost by nepřesáhla 130 m/s. Měl jsem to naplánované tak, že při vstupu do budovy by tito hráči museli povinně přezbrojit na onu slabší zbraň a v budově používat výhradně ji. Pokud ale myslíte že by hráči byť se 134 m/s měli být vykázáni z akce, udělám to tak. Upravím pravidla tak, aby měli do akce možnost vstupu jen hráči, kteří budou mít primární zbraň nepřesahující 130 m/s a snipery zakážu. Všechny přeměřené zbraně budou viditelně označeny a pokud někdo použije zbraň bez označení (vyjma pistolí) bude vykázán ze hry. Co říkáte na tuto variantu? |
J
Kapitán
| L.A.S.T. LITOVEL | 16.09.2014 18:03 |
Mě se to nelíbí, protože moje zbraň má usťovku 134m/s. |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 16.09.2014 18:08 |
No ono možná ta tolerance + 5m/s by nebyla na škodu, ale víc už ani ťuk. Se zbytkem souhlasím. |
L-M.
Podporučík
| INFIDELS | 16.09.2014 18:27 |
TIBe rozmysli si co chceš... napřed tady pořdá řešíš jak je přes 130 moc a najednou už chceš tolerance +- 5ms, takže buď budeme striktní a 130 max nebo mlčte a vyřešený, pak totiž tyto debaty postrádají naprostý smysl, protože já bych mohl chtít toleranci 10+- další 20ms |
LUKE
Plukovník
| C.A.A.S. | 16.09.2014 18:29 |
Lidi vážně se nad sebou zamyslete. Rád bych poděkoval Henrymu že dělá jedny z mála kvalitních akcí. Pokud budete mít pořád tolik keců a dementních názorů přijdeme i o to poslední co tu zbylo a pak jezděte na Olomoucký kopec a hrajte s parchantama Hardcore airsoft mod... jinak to vážně nemá cenu. Trochu úcty a vděku. Co se týče úsťovek, nikdo vás nenutí jít na Henryho akci, podle mě tak jak si to vymyslel tak by to mělo být a hotovo. Pokud někomu dělá problém že někdo bude mít 135 m/s někdo 133 m/s tak ať si uspořádají podobnou akci jinde, za své vstupné a řeší problémy s organizací sami. Pořád nechápu o co konkrétně jde. Pokud je to takový problém tak na tu akci nelezu ne? Co se týče počtu lidí... proboha... viděli jste fotky? víte že nejde o jednu budovu že ne? je tam X budov a prostor kolem, 120 lidí se tam hravě ztratí... a už prosím, nestresujte furt. Chtěl bych mít před akcí tolik starostí jak vy. Je to hrůza. |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 16.09.2014 18:38 |
Henry Ode mě máš jedničku s hvězdičkou! How (du zařizovat volno v práci ) J - je pro tebe velký problém těch pár metrů nějak srazit? třeba jinou hopgumou, hopkomorou vím že to jde srazit i o 10ms? Jinak povolíte 135ms jé já mám 137 atd atd.. Luke: ty jsi to nepochopil a bohužel takových jako ty zde bude většina... Henryho nikdo neuráží (to by měl co dělat se mnou a troufnu si říct i s 99% místních chlapů! Akce má suprový všechna čest.) tak s tou úctou se zklidni. Jen jsem dal v plén svůj názor a přidali se ostatní. Hry se dělají pro nás a podle toho snad o co máme zájem ne? A klasické "když se ti to nelíbí nejezdi" je snad trošku fakt mimo a obehraný... tohle je můj poslední koment sem se opět rozjel jak jsme se již zařekl že zde přispívat nebudu páč inteligence některých zdejších jak pravil klasik"zdá se mi poněkud podivná"... |
LUKE
Plukovník
| C.A.A.S. | 16.09.2014 18:44 |
Tobě se to nezdá, ale mě to zcela přijde že se do Henryho lidi naváží. Možná je to tím že už nevíte kde je hranice slušnosti a kde končí rozumný názor. Tohle už je jen rýpání v pravidlech a opět to ohrané "pokud se ti to nelíbí nejezdi" platí, protože pořád nejsi pořadatel a nezlob se na mě, řešit tu jako TIB nějakých 6 m/s je trapné. Dal bych hranici 140 m/s, což znamená základní pružina M120 + dobrý vzduch a vyjde ti 136 m/s víc z toho nejspíš nedostaneš.... a tak nehrozí že by někdo použil M130 protože by přesahoval 140/s... takhle to vidím já... hranice 135 m/s + - 2 m/s hotovo.. |
NNEUTRONN
Brigádní generál
| INFIDELS | 16.09.2014 18:47 |
Já nadruhou stranu souhlasím naprosto s Lukem Už vidím jak je někdo celý žhavý rozmrdávat kvér a kurvit ho kvůli 4 m/s...to mi hlava nebere toto.... Minulý týden jsme tam s lastama hráli a myslím, že jsme si zahráli úplně výborně bez jakéhokoliv omezení |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 16.09.2014 19:03 |
No dival jsem se víc a dnešní zaklady jsou +/- 5m/s nad limit, tak tech 135 by bylo jeste unosne. |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 16.09.2014 19:05 |
TAK PETICE PETICE PETICE KDO JE PRO MAX 135MS NECHŤ DÁ LIKE. proboha chlapi už to rozřízněme. už se to ani mě nelíbí. Tak že hlasujte pomocí palce nahoru kdo chcete do max 135ms dejte palec a uvidíme kolik jich bude. |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 16.09.2014 19:11 |
PETICE PETICE - ZDE HLASUJTE VY KTEŘÍ CHCETE ÚSTOVKU DO 130MS BEZ TOLERANCE (pomocí palce nahoru) |
PAUL132
Nadpraporčík
| GRIZZLY AIRSOFT | 16.09.2014 19:51 |
Jako servisák jsem s vývojem tohoto trendu nespokojen zachvilku nebudu mít co montovat Ale jako člověk velký palec nahoru!!! - a myslím, že je to velice dobrý krok. |
PAUL132
Nadpraporčík
| GRIZZLY AIRSOFT | 16.09.2014 20:15 |
Obávám se, že jakmile přijde GRIZZLY, tak práce moc nebude.. hlavně ať se daří. Uvidíme se na akci! těším se |
SPEC
Generál poručík
| INFIDELS | 17.09.2014 00:02 |
Luke na naprosto s tebou souhlasím 120 pružina + dobrá vzduchotechnika = 134-137m/s víc to nejde. Ono stačí vzít CYMU v základu, dat lepší hlaveň a ze 128-129m/s je najednou 133-134m/s. Navíc omezující už je jen to že nemůžu střílet dávkou. Přitom s rozumnými hráči v malém počtu to v tom areálu šlo naprosto v pohodě, ale se 120 hráči se nedivým tomuhle omezení. Je mi jedno jaké dá omezeni pořadatel, přizpůsobím se ale měl by se dát nějaký rozumný strop než jen zvýšení vstupného. |
KOCMI
Štábní praporčík
| 4 BRN ZNOJMO | 19.09.2014 11:33 |
vše je to o zkušnostech kdo to skladal skladam kverý temer 8 let a dostat a reči typu se 120 max 135m/s mi trhaj žíly .. ano max u lidi co maj obě ruce levý asi tak řečeno nemam ani v jednom kveru když nepočitám ptw a snipu pruzinu vetsi jak 130 a tak to zustane navždy .. v prckovi mam 100vku brko a mam 121m/S kver slozen na cqb .. slozil sem nekolik zbrani kde na 120tce byla ustovka temer 150m/S ,, navic dnesni zakaldy maji z velke castu ustovku kolem 130-140 takze umezeni 135 je dle meho kravina bud omezeni na 120 nebo 150 . .stejne to vaseo mezeni polovian lidi dodrzovat nebude byl sem na stovky akcich kde to melo byt omezene a stejne se nasli lidi co hrali s mnohem silnejisimi zbraněmi viz urban warfare 1 dokud tam nebudou behat rozhodci s merakama behem hry veskere omezeni je k ničemu =) |
OTT1K
Generál major
| C.A.A.S. | 16.09.2014 12:02 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Když byl poslední Urban Warfare v tom Brně, bylo tam omezení 130 m/s, které jsem překročil tak o 5 m/s a ne o 25 m/s ( s 0,2g) a myslíš, že jsem s tím hrál jak někteří? NE - vzal jsem si AK, které to splní ( 117 m/s) a stejně to dopadlo jak to dopadlo. Můžeš si to zjistit, pokud nevěříš. Jestli chceš můžem si tam vzít chrono a vyzkoušet to, není problém. Mám stejně to AK, takže pokud dohodnem na zákazu m130 pružin, mě to nevadí. Na akci Skleníky, kterou pořádal Gizmo jsme se na můj popud domluvili, že i AEG se M120 je dost, tak jsme hráli na pistole a manuálky a luxus. A někteří ti dosvědčí, že na bezprostřední blízkost ze zadu nestřílím. |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 16.09.2014 16:01 |
Co napsal Oťas mohu potvrdit jako očitý svědek! |
MALMERG
Podplukovník
| FOX HOUND | 16.09.2014 11:21 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Popis akce vypada super, ale prijde me ze na CQB 120 lidi je silenost. Souhlasim s omezenim 130m/s pro KOHOKOLIV. Protoze je jasne predem ze borec s 150m/s a automat davkou pri sebevetsich slibech nekdy davku da.BTW kdo se boji o zdravi at na cqb neleze nebo at si posidi celooblicejovou masku. |
OTT1K
Generál major
| C.A.A.S. | 16.09.2014 09:00 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
JJ Kocmi, to si taky pamatuju jak ten borec "vrtal" do zdi ( to bylo na plesknutí). Na akci s omezenou úsťovkou. Myslím, že ti co mě znají tak ví, že rozhodně nepodporuju aby mělo AEG stejnej dostřel jako odstřelovačská puška. Ohledně českýho softu...souhlasím se STARKIHO příspěvkem. Taky nechci, aby tam byli AEG se 150 m/s, to si snad někdo nemyslí, že to podpořím , mám v SENTRY 120 m/s s 0,28g a rozhodně s ní nepůjdu do místnosti, na to mám Glock a vsadím se, že na tom budu ještě blbě proti AEG se 115 m/s |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 16.09.2014 16:06 |
Neutron proč by tam nemohl chodit?? Prostě si "připlatí" a dle Nově zavedených pravidel Henryho v klidečku může jít s 150ms..?! PS: 120ms s 0,28 je cca 141ms s 0,20g tak že to prosím "hrubě" nepřeháněj |
KOCMI
Štábní praporčík
| 4 BRN ZNOJMO | 16.09.2014 00:39 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
rád bych se zucastnil ale etě si to promyslím když vemu potaz to že nam inulem ročníku bylo omezení jasne a i tak se tam našli rháči co přesahovali minimálně o 50m/s tak tedka bez ,,omezeni,, to bude etě horší-- asi to vyřeším tak že beru měřák a budu běhat mezi hráči a zapisovat myslím že henry bude čučet na zapsane hodnoty za celej den
|
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 15.09.2014 19:44 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Henry mám dotaz: když mi někdo nedej bože vystřelí zub... nebo jinak ublíží silnější zbraní než těch 130ms ( i přes ochranu obličeje atd. ) těch 50kč navíc co ti platí ty co mají tedy silnější zbraně než 130ms bude použito na co?? Na zaplacení újmy na zdraví dotyčného hráče?? Ber to ode mě jako rýpnutí na pěknou kravinu co jsi podle mě vyplodil. Pokud se jedná o CQB měla by být úsťovka striktně omezená jako v zahraničí! A když budeš měřit, měř s vyplým hopem!
|
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 15.09.2014 20:01 |
Taky souhlasím se STRIKTNÍM omezením ustovky.. Vzdyť to uz musí mít člověk nějakou poruchu aby vlezl do baráku s víc jak 130m/s. Rozhodně jsem proti víc jak 130m/s. |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 15.09.2014 22:41 |
Gizmo: Chceš říct že mám člověka se 135m/s poslat domů? To je podle mě větší kravina, než to co je v pravidlech. Je to podle mě zajímavý způsob penalizace, který donutí většinu lidí vzít kvéry s povolenou úsťovkou. Dále omezí množství sniperů, tudíž tam nebude lítat dvacet kinders s dragunovama který mají 180m/s. Co se týče toho zubu, nezapomeň si přečíst celý popis akce. Nakonci je napsáno že důrazně doporučuju nošení obličejové masky a navíc, zub ti hravě vystřelím i s úsťovkou 100 m/s Na závěr snad ještě můžu říct, že pokud se ti pravidla nelíbí, na akci tě samozřejmě nikdo nenutí. |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 15.09.2014 22:47 |
Tib: Pokud si vzpomínám tak jsi mě na Urban Warfare 1 jako jediný přemlouval, ať udělím tvému kolegovi výjimku aby si mohl vzít snipu která byla hrubě přes 130 m/s tak co ta změna? |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 15.09.2014 22:56 |
Snipa nestřílí automatem a měl záložní kvér. A navíc jej znám osobně a vím že on by stou snipou nešel regulerne zautocit na barák, že on tu pistoli vytahne. Já protestuju proti AEG nad 130m/s, snipa kdyz bude povinnost mít funkční zalozni zbran taky neni problém. |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 15.09.2014 23:13 |
Tib: Kdyby jsis přečetl dobře pravidla zjistil bys, že je automatický režim střelby zakázán a snipeři i ostatní co překročí 130 m/s musí mít záložní zbraň (nejlépe pistoli), která nepřesahuje 130m/s. Čili to přesně splňuje tvé nároky z minulé akce... Příště prosím nejprve přečti pravidla, než něco napíšeš |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 15.09.2014 23:14 |
Já si to četl, proto jsem psal ze protestuju jen proti AEG, nikoliv sniperum. |
LUKE
Plukovník
| C.A.A.S. | 16.09.2014 05:07 |
Já osobně mám ve zbrani M120 a hodně dobrou vzduchotechniku, reálně myslím že úsťovka bude 136 m/s neměřil jsem už dlouho. NEmyslím si že by hráč s takovým překročením úsťovky měl jet domů a hlavně, kolik lidí zajede před akcí někam do AS shopu měřit a řešit zbraň. To mi přijde jako hloupost, mám i záložní zbraň a snad i trochu rozumu. |
GIZMO_CZ
Podplukovník
| GREY GHOST AIRSOFT TEAM PROSTĚJOV | 16.09.2014 07:23 |
Henry přesně jsme čekal, že napíšeš co jsi napsal. Univerzální odpověď na veškeré položené připomínky/dotazy ve formě "když se ti to nelíbí nejezdi" - ano souhlasím s tebou to je bezdebat. Jinak když si to přečteš pořádně, zub byl jen příklad. Jen mě (a nejen mě) prostě zajímalo, na co bude ono "zvýšené" vstupné vlastně použito... Nejsem pochlebovačný typ a víš že tvé akce poprávu chválím, ale když se mi něco nelíbí řeknu to narovinu. Tohle dle mého prostě není právná cesta. Mluvil jsem před nedávnem s jedním Polákem co hraje airsoft (dělají CQB a jsme k nim pozvaní na hry) u nich doma a popravdě co jsem slyšel mě zarazilo a musel jsem uznat, že my jim v tomhle nesaháme ani po paty a upřímě sem se styděl. LUKE - každý by měl vědět co má za výkon! Dnes je již skoro na každé akci chrono,nebo pak ten shop. |
NNEUTRONN
Brigádní generál
| INFIDELS | 16.09.2014 12:10 |
souhlasím s LUKEM, mám též v MP5 M120 a dává mi to s 0,20gBB cca 133-5 m/s, možná se už pružina unavila a bude to méně, ale každopádně tento přesah úsťovky není "vrtačka do zdi". Já si náhodou myslím, že je to dobrý nápad s tím zvýšením vstupného, aspoň to lidi donutí vzít slabší zbraně, aby se vešli do limitu, já si hold připlatím pade no. |
STARKI
Nadrotmistr
| 4 BRN ZNOJMO | 16.09.2014 14:30 |
O.K. Tak si taky připlatím "pade" a půjdu s AEG s M160kou pružinou. Samosebou budu mít záložku, ale může se stát, že v "adrenalinovém vypětí" někoho nechtěně "smahnu" z 10ti metrů. To bude paráda. |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 16.09.2014 15:10 |
Navíc to že bude mit pistoli vůbec nezaručuje, že ju vůbec vytáhne. Od takovych co tvrdili že "Mám pistoli, stím aeg v baraku nestřílím" mám na těle pěkných pár jizev. Kolik lidí, když na ně vybafnete bude sahat v tom šoku a vypětí po pistoli? Asi 1 z 5. |
NNEUTRONN
Brigádní generál
| INFIDELS | 16.09.2014 15:38 |
Psal jsem, že si připlatím pade kvůli tomu, že limit přesáhnu o 3-5 m/s, ale né že si vezmu nějaký prasobrko jak tady píše Starki Spekuluje se tady nad kokotinou, počkejme si, až nám Henry sdělí jak to vymyslel a má to v plánu provést a až pak tu vytvářejte své teorie |
LUKE
Plukovník
| C.A.A.S. | 16.09.2014 16:02 |
Tak je hlavně důležité uvědomit si jednu věc, že 136 m/s není jako 165 m/s... a ano, pistoli používám při CQB, nenosím ji na stehenním pouzdře pro srandu králíkům nebo abych byl hezkej. Když jsem překvapený tak neřeším situaci bezhlavou střelbou, rozhodně ne na pár metrů. Mimo to bude se hrát na semi tak bych se toho moc nebál stresujete zbytečně |
OTT1K
Generál major
| C.A.A.S. | 15.09.2014 11:46 | odpovědět |
Komentář akce:
URBAN WARFARE 2
Super dárek Henry 11.10.2014 mám narozky |