19.04.2014 07:00
Last Flag
počet přihlášených: 58/71
|
18.01.2014 11:00
SEARCH AND DESTROY III.
počet přihlášených: 38/55
|
07.12.2013 12:00
Search and Destroy II.…
počet přihlášených: 21/55
|
14.07.2013 08:00
HOTEL POLISSYA -…
počet přihlášených: 29/30
|
07.07.2013 09:00
Boj o Hotel II
počet přihlášených: 24/24
|
16.06.2013 09:00
Boj o Hotel - Konice
počet přihlášených: 19/25
|
04.11.2012 09:00
ZÁŘÍČÍ - PŘEPADENÍ…
počet přihlášených: 25/30
|
07.10.2012 10:00
Cihelna III
počet přihlášených: 49
|
08.09.2012 08:00
Operace FLASHPOINT 2012
počet přihlášených: 237/237
|
17.06.2012 09:00
GAS-GUN MADNESS 1
počet přihlášených: 10/12
|
LAST FLAG | Okres: Prostějov | | |
Pořadatel akce: Ash / Dosavadní hodnocení jeho akcí
Místo konání:
BVP Skřipov
GPS: 49.57467808544135,16.8565034866333 | Google Maps
Pro přihlášení na akci musíte být přihlášen. Registrujte se!
Přihlaste se do systému je to ZDARMA!Uzavření registrace: 18.04.2014 12:00 |
Kvh
Dukla o.s. vás srdečně zve na akci Last FLAG . Která se
bude konat v bývalém VP Skřipov
Scénář
Armádní zpravodajci zjistili umístění teroristických základen a výcvikových center na území ČR
byla okamžitě zahájena operace na zajištění těchto základen a likvidaci teroristických buněk na tomto území
pravidla hry:
rozdělení na 2 týmy Armáda (červené pásky) a Teroristé (bez pásek)
pujde o dobývání/bránění 5 základen ale ne naráz nýbrž postupně
ústroj libovolná ovšem ctěte ústrojovou kázeň dané frakce
Armáda
Lokalizovat 5 základen teroristů zlikvidovat místní obránce na celou operaci máte pouze 2 hodiny
respawn (mrtvoliště)
mrtvoliště je jakýkoliv již dobytý muniční sklad
mrtvoliště není omezeno časem ale musí se na něm sejít minimálně 4 hráči poté je možný okamžitý odchod ( počet se může změnit dle počtu účastníků)
Teroristé
ubránit základny před zabráním Armádou
základna je označena modrou vlajkou vyvěšenou na stožáru a bednou s koordináty další základny okolí základny je třeba bránit do posledního může !!!
respawn
bohužel teroristé nemají respawn jako takový hraje se pouze na jeden život pro jednu základnu v praxi to znamená že bráníte základnu č.1 po nějaké chvíli padnete nahlásíte zásah a stahujete se na další základnu zde se připravíte na další vlnu útoku od armády. Pokud padnete u poslední základny odeberete se na pozici brifingu kde hra začínala
Po dohrání bude následovat oběd pauza a strany se otočí
Frekvence PMR
1 Armáda (dobívající)
2- Teroristé (obránci)
3- organizátor
zbytek frekvencí si použíjte dle libosti pro osobní komunikaci v týmu
Pravidla:
Hrát FAIR-PLAY
Neustále požívat ochranné prostředky zejména ochranu očí
Slovo organizátora je svaté
Zbraně bez omezení ale řiďte se trochu rozumem na krátké vzdálenosti nejlépe záložní zbraně a na kontaktní vzdálenost slůvko máš
Fyzické útoky jsou přísně zakázány
Věkově omezeno od 16 let !!! naprosto bez vy jímek na dotazy jestli může někdo mladší nereaguji
Hráči pod 18 let pouze s potvrzením od rodičů, občanský průkaz a kartičku zdravotní pojišťovny povinně sebou
Pyrotechnika zakázána
Požívání jakýchkoli omamných látek nebo alkoholu před a během hry je přísně zakázáno
Organizátor nenese zodpovědnost za jakékoliv případné zranění či majetkovou újmu při této akci vstupem do hry berete toto na vědomí, a zavazujete se dodržovat pravidla a podmínky akce.
Na místě bude možné zakoupit pouze v době pauzy na oběd a po akci
klobáska pečivo + hořčice nebo kečup 30kč   sehnal jsem super klobásky z malého olešnického řeznictví )
rozlévaná coca-cola 12Kč
káva 10Kč
čaj 10Kč
nealko pivo birell 25Kč
po akci pivko kozel 10 nebo tambor 12 20Kč
na místě bude prodej AS střeliva a dílů z www.airsoft-online.cz
na akci si můžete něco i přímo nechat dovést z nabídky e shopu
časový plán:
08:00
až 09:00 příjezd do prostoru zaparkování příprava
09:00 uzamčení hlavní brány ( tudíž pokud přijedete později do hry už se nedostanete ) pokud přijedete později tak volat tel 739 215 906 ovšem + 100 za otevření brány )
09:15-9:45 brifink
10:00 zahájení hry
12:30 ukončení 1 části hry ( i v případě že se hra nedohraje úplně do konce )(dále se jedná pouze o odhad))
12:30 – 13:30 pauza přehození stran oběd atd ....
13:30 zahájení druhé části hry
16:00 ukončení hry
po ukončení druhé poloviny hry vyhlášení časů společné foto v případě zájmu další kolo nebo jiné menší hry ( klidně do noci )
pro zájemce afterparty ( pivko, klobásky noční filmík) možnost přespání do rána (nějaká postel či lehátko se najde  
nebo odjezd domů
Vstupné
120Kč
Za KVH Dukla AsH
Uživatel | Team | Účast na akcích | Hodnost |
---|---|---|---|
J | L.A.S.T.… | Kapitán | |
Host - Peet Přidán od: Ash |
ALT | Nadporučík | |
Dave | Funny Company | Generál poručík | |
Mates | nemám team | Nadporučík | |
Host - Leonek Přidán od: pajos11 |
SKELETONS | Brigádní generál | |
libor | nemám team | Podporučík | |
Mili | 115. prapor… | Svobodník | |
Michal L.A.S.T. | L.A.S.T.… | Rotný | |
Slou | L.A.S.T.… | Praporčík | |
Host - Sadam Přidán od: Dave |
Funny Company | Podpraporčík | |
Kyd-McCool | 173rd Abn. Bde… | Praporčík | |
Host - Luke Přidán od: KOMTEKK |
C.A.A.S. | Plukovník | |
pajos11 | Fighting… | Generál poručík | |
xoblih | The Vermins | Svobodník | |
Nemry | Czech troopers… | Četař | |
Legionář | nemám team | Svobodník | |
RDX | nemám team | Četař | |
SprintJack | MERCENARIES | Nadrotmistr | |
Noy | nemám team | Nadrotmistr | |
Host - Mac Přidán od: Peet |
ALT | Svobodník | |
Host - Mr.Jingles Přidán od: Peet |
ALT | Svobodník | |
Shibby | Xteampv | Svobodník | |
KOMTEKK | Fighting… | Major | |
Orsag | nemám team | Štabní rotmistr | |
rača5872 | Vojín | ||
Filda.M | Č.A.T. | Nadrotmistr | |
Leoric | OT Vyškov | Svobodník | |
sCZudlis | nemám team | Vojín | |
Hypko | nemám team | Rotmistr | |
Host - majklsik Přidán od: Slou |
nemám team | Desátník | |
KlayManCZ | nemám team | Svobodník | |
ScarecrowCZ | nemám team | Desátník | |
Ajti | Predators S.A.T | Rotmistr | |
Ash | KVH Dukla o.s. | Rotmistr | |
Jeliman | L.A.S.T.… | Svobodník | |
SkyFalCZ | Predators S.A.T | Rotný | |
Káďa | Č.A.T. | Četař | |
Frackore | nemám team | Svobodník | |
Host - themis Přidán od: Ash |
Brothers in… | Nadrotmistr | |
Host - Haness Přidán od: Ash |
Brothers in… | Nadporučík | |
Lišák | Black Ghost | Nadporučík | |
jenda | nemám team | Rotný | |
cOpr98'CZ | nemám team | Vojín | |
Kubaz | Vojín | ||
!~! R A C | nemám team | Svobodník | |
Matyáš | nemám team | Rotmistr | |
Leonias | nemám team | Vojín | |
bully12 | nemam team | Vojín | |
david etast | Vojín | ||
jacob1996 | DIAMOND DOGS | Praporčík | |
Alda87 | nemám team | Vojín | |
mirozlaf | 3.SAF | Vojín | |
Host - darkspear Přidán od: Ash |
Vojín |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 19.09.2014 16:11 |
myslím že moje předchozí odpověď je více než jasná mě samotného to fakt mrzí ale nenadělám s tím bohužel nic na druhou stranu na soft se přeci nejezdí kvůli fotkám ne ??? |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 06.07.2014 17:09 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Moc se všem omlouvám ale foto z Last flag zatím stále není a ani to nevypadá moc nadějně s tím že by někdy bylo sám jsem se moc těšil ale někdy se bohužel nezadaří doufám že na mě za to nebudete moc naštvaní ale něco člověk hold neovlivní
|
FILDA.M
Nadrotmistr
| Č.A.T. | 21.04.2014 14:50 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
(Za tohle nemůže organizátor) ale nasralo mě, že tam nedorazili všichni. Byl strop a kvuli někomu se tam nedostali 3 kluci od nás, kteří tam chtěli. Jestli vám jde o hodnosti, tak si nechte nalepit největší hodnost na hadry a neberte zbytečně volná místa klukům, kteří tam chtějí. Akce byla super. Počasí super. Lidi super. Organizátor a jeho tým super. Tady není co řešit 5/5.
|
L-M.
Podporučík
| INFIDELS | 21.04.2014 15:34 |
Je to prasárna souhlas, ale pokud vím při vstupu se na většině akcí podepisuješ u svojeho nicku z koalice a po akci většina organizátorů vykopne ty, kteří nedojeli, takže žádnou hodnost nedostanou... tím tuplem byli registrováni zbytečně, s tím naprosto souhlasím... |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 21.04.2014 17:05 |
je to prasárna bohužel s tím musí člověk počítat asi by stálo za úvahu vymyslet zde něco jako černou listinu nebo něco podobného btv co přesně vůbec udělá BAN ?? |
J
Kapitán
| L.A.S.T. LITOVEL | 21.04.2014 17:08 |
Sníží danému uživateli "účast na akcích", takže organizátor potom vidí na koho se (ne)může spolehnout. |
KUDR
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 21.04.2014 17:33 |
Dát jim nějaký trest, třeba stopku na příští dvě akce, kde jde jít jen pokud jsi přihlášený přes koalici, problém by byl to hlídat, může si udělat nový účet a znovu se přihlásit, jedine že by bylo povinné mít na profilovce svou fotku, kterou si pořadatel vytiskne a tak pozná na akci že někdo použil jiný účet. |
L-M.
Podporučík
| INFIDELS | 21.04.2014 18:15 |
Jak říká J, dá se to řešit pomocí tlačítka ban, po akci odstranit hráče z listiny, takže nedostane body do hodnosti a následně dát ban, přičemž se mu sníží políčko účast na akcích, takže je vidět jestli jezdí nebo ne. Myslím, že hodně hráčů si zde "pěstuje" svůj účet, tak aby získávali hodnosti, takže si nemyslím, že by každý při jednom snížení účasti na akcích hnedka zakládal další účet... |
PEET
Nadporučík
| ALT | 21.04.2014 19:04 |
Jako pořadatel řeším stejný problém , na poslední akci dojelo 41 z 60 registrovanych , pak sem okamžitě všem dal BAN , ale chtělo by to vážně něco jako stop na akci... Scenář sestavuji na určitý počet lidi pak mi volají nebo pišou ostatní, ja jim to odřeknu a ve finale na akci nedorazí 20 lidi ... a to že někdo rano napiše sms "Sorry ja nedojedu, venku to vypadá že bude pršet." takoví omluvy fakt neberu a takoví lidi aby se mi regly na akci a pak toto napsali v listině registorvaných nechci . |
HYPKO
Rotmistr
| NEMÁM TEAM | 21.04.2014 20:44 |
Nj, ale s těma omluvama je to občas trochu těžké. Například : minulý týden proběhla akce "Oil nation" na kterou jsem se registroval, ale nemohl jsem dojet, protože den předtím jsem si na fotbale naštípnul holeň (což už je myslím závažnější než když někdo nechce dojet kvůli počasí), napsal jsem to do komentu k akci, ale nemohl jsem se už odhlásit, protože to bylo uzavřené. Byl jsem taky reglý na Last Flag (asi 2 měsíce dopředu) a měl jsem pochyby jestli vůbec dojedu, ale nakonec jsem bolest překousnul a dojel (taky pomohla bandáž). Takže občas to člověk neovlivní, že nemůže dojet. |
L-M.
Podporučík
| INFIDELS | 21.04.2014 20:49 |
Tak když napíšeš dopředu omluvu, klidně i den dopředu formou komentáře tady a spojíš se i s organizátorem, tak si myslím, že to není problém, protože když tu napíšeš, že nejdeš, tak poskytuješ někomu své místo, aniž by ses musel odhlašovat. Prostě pojede místo tebe a nahradí tě, což je v pohodě, řekl bych... |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 21.04.2014 20:51 |
hele já myslím že podobnej případ nikdo neřeší je jasný že se to stát může a sem tam se to stane a dá se to v pohodě omluvit ale tohle jsou fakt případy že nedorazí 20 lidí |
FILDA.M
Nadrotmistr
| Č.A.T. | 21.04.2014 21:27 |
Přesně tak, stát se to může komukoliv. Když se člověk ozve, že nemuže v poho i kdyby den před akcí. Ale mělo by se to už řešit. Organizátoři se snaží, vymýšlí něco.Mají nějakou představu a pak jak říká Peet ,, nepřijede třeba 20 lidí". Chtělo by to, aby si mezi sebou řekli organizátoři akcí kdo chodí a kdo ne. Dát ty seznami dohromady a udělat černou listinu.NEBO NĚJAKÝ JINÝ NÁPAD někdo má? Je mi jasné , že to nebude ze dne na den. Ale něco se udělat musí.Ted se ukažte všichni hráči airsoftu co stím udělat. Na každé akci to poslouchám , jak to řešíte, jak se vám to nelíbí. Tak ted pište. |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 21.04.2014 21:42 |
Vzdyt na ucasti na akcích jde videt když nekdo dostane BAN. Tak proč, když bude mít někdo s plnou ucasti na akcích zájem jet( jasne že by musel mit urcité mnozstvi najezdenych akcí), tak proč radeji nevzít jeho, než někoho nespolehlivého? Nespolehlivému kick z akce a nahradit. Myslím, že takto by se plno známých firem docela rychle vyléčilo a jejich myšlení "Přihlásím se a možná dojedu, pokud bude svitit sluníčko" by se dost změnilo. |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 21.04.2014 21:43 |
ono kéž by šlo udělat aby spolehlivější hráči měli při nahlašování na akce přednost před těmi méně spolehlivími např i to že by z plně obsazené akce takový hráč byl automaticky vyhozen a uvolnil tak místo spolehlivému |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 21.04.2014 21:48 |
Jde to, jen to musí chtít organizátor, kdyz se ozve někdo s plnou ucasti, tak organizátor vyhodi mene spolehlivého a hotovo. Pokud by to tak dělala vetšina, tak by se to hodne rychle zredukovalo. |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 21.04.2014 21:52 |
to sice jo ale procházej postupně profily a hledej toho nejmíň spolehlivýho člověka mimoto automatika by ochránila organizátora od nadávek ukřivděnosti atd ... |
HYPKO
Rotmistr
| NEMÁM TEAM | 21.04.2014 21:58 |
Ale má to taky háček. Co když je tady nový uživatel, který nebyl na žádné akci a když se někam přihlásí tak ho potom vykopnete s tím, že nemá hodnost?? To by si pak spousta lidí taky nezahrála. |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 21.04.2014 21:59 |
Ucast na akci se tu JASNĚ ukazuje i ve výpisu prihlasenych, takze mas hezkej prehled kdo co a jak. Během pár minut mas najiteho ve výpisu toho nejmene spolehlivého. Hlavně by to výborně vyřešilo ucast na tech akcích, kde hlásí deštivo, a pak dojede 1/3 prihlasenych. Beru kdyz někdo dostane ban 1-2x ale když má ucast na akcích mene jak poloviční, tak nebude něco v pořádku. |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 21.04.2014 22:03 |
Tak na nováčky by se to nevztahovalo to nahrazování, proste stihni registraci nebo nic. Navíc pokud by nováček nedojel a dostal ban, tak hned se o nem ví. |
PEET
Nadporučík
| ALT | 21.04.2014 22:10 |
Jenže pak je problem přihlásí se tým všichni učast plnou spolehlivý ale pak jeden od nich už nema plnou , ja planuji dělat systém když opravdu budu mít nějakou akci kde si nechám zaležet na počtu lidi a na celkovém scenaři a budu chtít mít lidi na počet tak to udělam tak že vždy mi napišou soukromou zprávu nebo nějak mě kontaktuji že opravdu maji zajem dojedou v tom a v tom počtu a regli se pod nickama. nebo prostě uzavřít registraci a leda bych je přidával jako hosty a tím bych věděl že mají opravdu zájem , jako ano muže se stát cokoliv že nějaky zranění nebo tak , ale počasí opravdu není výmluva . |
PEET
Nadporučík
| ALT | 21.04.2014 22:18 |
Tak pravě oni mi napiší , a když už se regnou pod svým Nickem tak poznám jakej je to tým ( nedělám teda velký akce ) takže do 60 lidi si to dokážu pohlídat , jako bude to časově déle trvat ale hold snad to bude fungovat ( neříkam že to bude přesně takhle ale pokusim se to upravit ) . |
BENJI
Rotný
| NEMÁM TEAM | 22.04.2014 22:21 |
Akce byla opravdu fantastická. Vše se povedlo. Ta atmosféra byla úžasná a ta česnečka...hmm. K hodnostem na koalici můžu říct, že jsou(v mém případě)k ničemu, proto je nesbírám. Podle koalice jsem se učastnil 3 akcí za dva roky. Pravda je ovšem uplně jinde. Jezdím 1x-2x za měsíc. Koalice je super, že Ti řekne kde se co děje, pak už stačí se ozvat organizátorovi a vyrazit i bez registrace na koalici. Znáte nějakého pořadatele, který by poslal hrače domů, když přijede na akci bez registrace? Airsoft hrát budu i když jsem na koalici jen vojín, v tom to není. Když chci hrát, tak jedu. Lovu Zdar. |
KYD-MCCOOL
Praporčík
| 173RD ABN. BDE. PV/CZ | 20.04.2014 17:00 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
ahoj akce super jak psal Mili par lidí jsem vyškolili přepadem ze 6 hodiny nebo ze 3 hodiny , jinak za mě osobně byl nej. záděr obědová pauza, podle mě by se tahle kulturní vsuvka měla vypustit oto víc by bylo boje, najest se můžete na mrtvolišti.i přes tenhle moderní nešvar na airsoftech byla Last Flag akce na 100% Kilo -Yenkee - Delta over |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 20.04.2014 17:07 |
ok beru na vědomí příště bez pauzy (jestli nějáké příště tedy bude) zbavím se zbytečných starostí bohužel pravda je že většinou se podobných akcí učastní promiňte mi ten výraz sváteční hráči kteří si rádi dopřejí trochu komfortu |
KYD-MCCOOL
Praporčík
| 173RD ABN. BDE. PV/CZ | 20.04.2014 17:55 |
ad oběd pauza jak řekly jeden můj kolega "já nevím jak vy ale já sem si sem přišel zaválčit" jinak dím ASHi za organizaci jakmile budeš dělat další akci třeba i na skřipově tak rádi zase dovalíme |
CVARA
Vojín
| KVH DUKLA O.S. | 21.04.2014 08:32 |
Tak polední pauza byla hlavně z důvodu: Chtěli jsme zamezit šíření komunálního odpadu po prostoru. Věřte zkušeností z předešlých akcí je hodně a odpadu bylo také moc. Chápu že jste si přijeli zahrát a chcete hrát. Je to dobrá námitka a i zkušenost. Tak pro příště to vezmeme tak nějak po vojensku. Když mohly býti výsadky tak pro příště by mohl býti i pojízdný bufet nebo řekněme z dob ČSLA četa RTTZ která bude pendlovat po mrtvolištích a nabízet jak pití, tak jídlo tak různé doplňky třeba střelivo atd. Proberu to s mým zástupcem pro soft s Ashem a uvidíme co vymyslíme. Musíme najít příjemný kompromis pro obě starny. Ave já Kruhoocasý |
J
Kapitán
| L.A.S.T. LITOVEL | 21.04.2014 09:49 |
Ono to má ještě jeden aspekt, kvůli kterému se, podle mě, začali přestávky na oběd dělat. Když totiž není vyhlášena přestávka na oběd, ona se udělá kolem té 12 hodiny tak nějak samovolně a zbytečně to narušuje hru, protože najednou sedí hromada lidí na mrtvolišti a nějak se nemá k tomu se zvednout. Spoustu lidí je schopno strčit si ten rohlík do pusy, sežvejkat a hned běžet dál, ale ještě víc toho schopno není a zkuste je pak nutit (a to říkám jako někdo, kdo to zkoušel). |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 21.04.2014 21:31 |
Myslím že mít či nemít bufet se řeší jako poslední záležitost protože hlavní je tip a celkové pojetí akce a je nesmysl například u scénářové militarky něco přerušovat a nutit lidi shrocovat se u bufetu a hrnout do nich buřty nadruhou stranu u akcí jako dělá například Hennry a nebo jsme se pokusili mi to rozhodně neuškodilo a spousta lidí to vítá a hodnotí kladně Ovšem pokud se budu vyjadřovat sám za sebe tak to na softu opravdu nemám rád a mnohem raději si fakt udělám lečo nebo polívečku na esbitu a to pomalu pod palbou to je pak romantika jak psal kruhoocasý pokud se zadaří a bude nějáké příště tak bufet pravděpodobně vůbec řešit nebudeme tím pádem se udělá scénář bez pauzy bez přerušení a s plným nasazením hráčů aby se ani naž..t nedalo ! |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 20.04.2014 10:16 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Ahoj Takže díky moc všem co se akce zúčastnili bylo vás neuvěřitelných 65 ( náš limit byl 60 ) a to to před akcí vypadalo na šílené počty naštěstí vyšlo vše dobře a počet byl dle mého tak akorát . chápu sice narážky na to že nás tam mohlo být i 100 ale uvědomte si prosím jak dlouho by museli obránci vlajek čekat po zásahu... ale hádat se nebudu 100 lidí 100 chutí já osobně preferuji menší počet a to je vše co k tomu řeknu počasí nám vyšlo na jedničku což je jen dobře protože to znamenalo dobrou náladu a skvělého fair play ducha opravdu kdyby se takhle chovali všichni... je pravda že jsem narazil na připad jednoho pána kterého snad už na bojišti raději potkat ani nechci ale to je mezi mnou jím a jeho obětí ještě jednou moc dík všem a velice doufám že to není poslední menši akce která se v prostoru odehrála a moc doufám v to aby se týmu L.A.S.T zadařil i další flashpoint . foto v galerce nebo rajče viz koment níže
|
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 20.04.2014 09:48 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Foto za akce : tradiční rajče http://ash899.rajce.idnes.cz/19.4.2014_Last_flag a v plné velikosti se do místní galerky právě nahrává jinak foto od profi fotografa počítám cca za měsíc bohužel má moc práce a rád si s fotkama hraje ve fotoshopu zde příklad jeho práce na akci Strání 2013 https://kvh-dukla.zonerama.com/Album/102240
|
!~! R A C
Svobodník
| NEMÁM TEAM | 19.04.2014 23:30 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Díky za skvělou akci |
TOMASDIE
Svobodník
| AIRSOFT TEAM HODSLAVICE | 19.04.2014 22:03 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Sqela akce, diky vsem zucastnenym(hraci, organizatori, zazemi). Maximalni spokojenost.Par fotek ode me, ale inc moc necekejte http://download.hellshare.cz/airsoft/2014-04-19-last-flag-skripov-zip/20849871/ |
TOMASDIE
Svobodník
| AIRSOFT TEAM HODSLAVICE | 19.04.2014 22:24 |
tech 5 fotek nema ani cenu, je to spis kdyby se to nekomu hodilo. Tady je oprava, Hellshare je jen pro regle... http://ulozto.cz/xwu2eYPv/2014-04-19-last-flag-skripov-zip |
MILI
Svobodník
| 115. PRAPOR HLOUBKOVÉHO PRŮZKUMU PROSTĚJOV | 19.04.2014 21:47 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Tož dobrá akce parádně jsem si ju užil a možná i některé naučil, že i do zad vám může přijít nepřítel Díky za akci |
KOMTEKK
Major
| FIGHTING MANGUSES | 19.04.2014 21:45 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Maximální spokojenost Luxusní prostor pro soft, svělá organizace hry, zajištění tepleho jídla formou bufetu, možnost dokoupení střeliva a náhradních dílců díky prodejcům z Airsoft-online.cz D*Ě*K*U*J*I Ti Ashi za uskutečnění akce a ostatním hráčům za fair play hry! |
HYPKO
Rotmistr
| NEMÁM TEAM | 19.04.2014 21:04 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Akci jsme si s klukama užili, takže za 5*. Ten výsadek byl teda něco. Vyskakovat za jízdy je masakr. |
CVARA
Vojín
| KVH DUKLA O.S. | 21.04.2014 08:23 |
No jo to je právě ta daň za ty megalomanské akce co se tam pořádaly. Bohužel do budoucna je soft v tomto prostoru velmi velmi nejistý. Z Kvh-Dukla ten nejvyšší čili kruhoocasý. |
AJTI
Rotmistr
| PREDATORS S.A.T | 19.04.2014 20:33 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
A ashi velké + ty výsadky z auta. |
NOY
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 19.04.2014 19:54 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
joo dobry, jen to chtelo dat pro vic lidi,dyci jich tak 10 stejne nedorazi |
AJTI
Rotmistr
| PREDATORS S.A.T | 19.04.2014 17:54 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Super akce dobrá organizace. |
BELLZES
Vojín
| NEMÁM TEAM | 18.04.2014 17:36 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Zdravím, omlouvám se ale o akci jsem se dozvěděl až teď. Je ještě možnost se na akci přihlásit ?Předem děkuji za odpověď Jakub Škop
|
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 18.04.2014 11:51 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
tak zítra pánové já valím do prostoru takže mě omluvte že již asi nebudu reagovat na dotazy atd... jen připomínám v prostoru budu neustále na příjmu na PMR kanál 3 jinak přidávám jedno videjko z akce konané v tomto prostoru aď si vás krapet navnadím btv OTčka tam fakt nebudou
|
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 18.04.2014 11:52 |
http://old.stream.cz/uservideo/617253-1-2-10-2011-rudy-rijen |
HYPKO
Rotmistr
| NEMÁM TEAM | 17.04.2014 19:59 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Tu mapku areálu si musím vytisknout nebo ji každý dostane při vstupu?? |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 17.04.2014 20:10 |
tisknou si ji nemusíš jde spíš jen o to jak se do areálu dostat cca v jak velké části se bude hrát v areálu jinak budou směrovky kam jít a u vlajek velké mapky areálu pro orientaci
|
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 17.04.2014 20:14 |
jinak přidal jsem takovou lépe tisknutelnou variantu prostoru kdyby si mapku přeci jen někdo vytisknout chtěl ovšem říkám není potřeba |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 16.04.2014 20:12 |
bohužel 70 lidí je opravdu strop ovšem opravu velmi často se někdo odhlašuje takže stačí sledovat tento web a volné místo zaplnit |
!~! R A C
Svobodník
| NEMÁM TEAM | 15.04.2014 21:57 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Nepojedete náhodou někdo z okolí Blanska nebo aspoň z Boskovic? a nebo aspoň zpáteční cestu? |
NOY
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 15.04.2014 09:54 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
z me strany je spise zajem o before party od patku |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 15.04.2014 12:04 |
od pátku tam sice jsme ale problém je v tom že v sobotu brzy ráno musí všichni fungovat |
HYPKO
Rotmistr
| NEMÁM TEAM | 14.04.2014 22:05 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Mám v autě ještě 2 volná místa. Jestli jede někdo z okolí Opavy ať se ozve do PM. |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 10.04.2014 20:20 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Mám dotaz bude mít někdo zájem o afterpárty ??? pár lidí se mi už vyjádřilo že ano jde mi o to jestli mám objednat bečku nebo ne ?
|
LINKO6
Štabní rotmistr
| NEMÁM TEAM | 09.04.2014 13:29 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Zdar nemate jeste 2 volna místa na tuto akci? Rad bych přijel, dej te vedet diky |
KILLERMAN
Vojín
| GREEN BASTARDS | 08.04.2014 14:57 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Zdravim chci se zeptat jestly uz je plno nebo je este misto ? |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 08.04.2014 17:11 |
70/70 to znamená full ale velice často se někdo odhlašuje takže doporučuji sledovat tento web a volné místo obsadit do akce zbývá víc jak 14 dnů takže volno se určitě ještě udělá |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 06.04.2014 08:37 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
přidaná mapka prostoru s pokyny pro příjezd
|
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 04.04.2014 10:13 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
ještě malá úprava a to že na místě bude prodej z AS střeliva a dílů z www.airsoft-online.cz
|
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 04.04.2014 07:08 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Akce finálně upravena !!! datum platí upraveny časy změna vstupného gulášek zrušen ( kdo bude mít zájem na místě tak dáme klobásku do udírny) jinak omlouvám se ale akce je opravdu početně omezena na 70 účastníků
|
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 04.04.2014 09:32 |
budem řešit na místě podle toho co a za kolik nakoupíme ale určitě to nebudem hrotit |
THEMIS
Nadrotmistr
| BROTHERS IN ARMS | 03.04.2014 22:51 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Zdarec, všiml sem si akce pozdě kdyby se uvolnili 2.mista tak snama počitejte rádi zahrajem - Brothers in arms
|
MLYNEK (CROSSFIRE)
Vojín
| CROSSFIRE | 19.03.2014 22:41 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Zdravím,všiml jsem si níže hlášky Flashpoint, bude se letos pořádat? Otázka asi pro kluky z L.A.S.T. LITOVEL Na malé akce se nám vzdáleným moc nevyplatí jezdit. Díky za info. |
J
Kapitán
| L.A.S.T. LITOVEL | 20.03.2014 16:44 |
Bohužel to vypadá v tuto chvíli špatně. Ve Skřípově už nechtějí takhle velké akce povolit a jiný vhodný prostor se nám zatím nedaří najít. |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 20.03.2014 18:05 |
J: A jak to vypadá se slavětínem, tam bývaly taky velký akce - tam by to nešlo? |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 20.03.2014 18:42 |
Jo to byla luxusní akcička a mooc pěknej terén ( hihi když si vzpomenu na to blátivý rally po lese s Celicou ) |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 20.03.2014 18:44 |
dopadlo to asi takhle http://ash899.rajce.idnes.cz/7.8.2010_Slavetin/#P8070357.JPG fíha to jsou vzpomínky http://ash899.rajce.idnes.cz/7.8.2010_Slavetin/
|
J
Kapitán
| L.A.S.T. LITOVEL | 21.03.2014 14:47 |
Slavětín je rozhodně jedno s míst, o kterých uvažujeme. Ale přece jen za 4 roky od poslední větší akce se pár věcí změnilo a pak si nejsme úplně jistí, jestli by tenhle prostor úplně vyhovoval - hlavně kvůli cestám pro techniku. |
NOY
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 01.02.2014 10:08 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
je to vse ok ale nechapu proc jen 70 lidi? do herniho prostoru a takoveto velikosti to chce aspon 200, a hlavne kdyz je tak velky zajem... |
HYPKO
Rotmistr
| NEMÁM TEAM | 01.02.2014 11:44 |
Já myslím, že omezený počet je schválně, aby se akce dala organizačně uhlídat. Ale je pravda, že na takový velký areál to bude docela málo lidí. |
HENRY
Chuck Norris
| AIRSOFT KOALICE | BLACK SQUAD | 01.02.2014 11:49 |
V airsoftu neplatí kvantita=kvalita a organizátoři jsou si toho vědomi. |
VICKVIRE
Desátník
| NAVAL SPECIAL WARFARE TEAM | 26.01.2014 11:32 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Shrnuto a podtrženo: za 200kč dostanu 4hodiny hry s jedním životem. 4h 30min. čekání a guláš. MAZEC! |
MARŤASEK
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 26.01.2014 11:40 |
200kč je dle mého opravdu již na takovou akci moc, to souhlasím. Každopádně ale ty jsi laskavě přečti pravidla hry a poté teprave dej koment! To je bolest Vás všech! Máte spostu blbejch komentů, protože si neumíte pořádně přečíst popis hry a její pravidla!!!!!!!!!! Tak že si to přečti znovu a TENTOKRÁT POŘÁDNĚ! |
VICKVIRE
Desátník
| NAVAL SPECIAL WARFARE TEAM | 26.01.2014 13:48 |
V mém příspěvku vycházím z toho co jsem tam přečetl: sraz od 07 00 do 09 00, pak jsou nějaké hovna kolem a samotná akce začíná v 10 30. Tzn. když dojedu v 7 tak boj vypukne za 3hod a 30 minut a bude trvat 2 hod. Budu li "terorista" koupím to jednou a jdu si do další hry sednou. Pak se to prohodí, ale dejme tomu že to koupím v polovině a pak čekám do 13 30. Ale dostanu super guláš! Prostě je to plýtvání časem v tak super prostoru jako je skřípov. |
MARŤASEK
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 26.01.2014 15:12 |
je tam přeci jeden život na jednu základnu? dostaneš to, a jde na druhou, kde se zakopeš a čekáš na další útok? Tak jaký jeden život na 4hod hry?? Záleží jen na tvé šikovnosti krapet toho posranýho štěsťíčka a hraješ?! |
STARKI
Nadrotmistr
| 4 BRN ZNOJMO | 26.01.2014 20:31 |
...problém takovýchto lidí je, že se budou měnit v "TERMINÁTORY" , aby si za tý prachy zahráli. Co k tomu dodat víc?...??? |
HYPKO
Rotmistr
| NEMÁM TEAM | 26.01.2014 20:48 |
Záleží na tom, jak dobří budou útočníci. Pokud budou dobří, tak hra půjde rychle a obránci si hodně zahrají. Ale pokud se to někde zasekne, pak se ti co padnou jako první budou nudit a moc si nezahrají. Ale nápad na akci je to super, proto jsem se přihlásil. |
VICKVIRE
Desátník
| NAVAL SPECIAL WARFARE TEAM | 27.01.2014 11:02 |
For MARŤASEK: Uznávám svoji chybu. Špatně jsem to pochopil! Nepřečetl jsem si přesně, že se ten obránce může přemísťovat. Teď je otázkou na jak velkém prostoru se ta akce odehraje, aby se za ty dvě hod. stihly lidé pňřemístit... Ale nyní věřím, že to nebude špatná mise. Jen ten časový rámec bych možná prodloužil ,ale je to podlouhé době první akce takže praxe ukáže jak na to jít. |
AJTI
Rotmistr
| PREDATORS S.A.T | 27.01.2014 14:46 |
Tvl vickvire nikdo tě tam nenutí když máš problémy tak tam nelez dík |
VICKVIRE
Desátník
| NAVAL SPECIAL WARFARE TEAM | 27.01.2014 17:37 |
Já tam nepojedu, jen vyjadřuji svůj názor. Důvody proč tam nejedu jsou dva: Krátká doba věnovaná samotné hře a guláš, který zbytečně zvyšuje cenu akce. A také už je plná registračka. Ale místo samotné je jedno z nejlepších v republice... |
TIB
| 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 27.01.2014 17:53 |
tvl on tam nepoleze, jenom píše co si o te akci myslí... |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 27.01.2014 18:49 |
Tuhle kritiku plně beru ano 2h hry je poměrně málo na druhou stranu se scénář a vše kolem na místě snažíme uděl tak aby si nikdo ani na chviličku nevydechl a hra měla co největší dynamiku a myslím že hrát naplno 2 h v kuse málokdo zvládá ( samosebou bránící strana bude mít menší pauzy ale myslím že nijak dlouhé. Guláš oběd atd atd ano svým způsobem je to zpohodlnělost a zbytečnost ANO je to tak ale důvod je následující po akci nechceme procházet rozlehlý areál a hledat sebemenší pytlíky sáčky atd což je jeden z hlavních důvodů proč se zde nehraje takže díky tomu že máme možnost jsme se rozhodli udělat ve vlastním prostoru bunkru jídelnu a tam si to uklidíme snadno ( mimoto pokud jeden z organizátorů uvidí záměrné znečišťování tak dotyčný bude prostor uklízet !) Mimoto spousta lidí podobnou záležitost ráda uvítá a pokud se nám to neujme tak to samosebou příště vypustíme Počet lidí je takto zvolen zcela záměrně je pravda že by se tu ztratilo 1000 lidí ale proč ? my si chtěli udělat malou akci s minimem anonymity a s již zmíněnou dynamikou hry kde se nestane že si 50 lidí zaleze na dúležitej bod a hra se až do konce zasekne . máme jistotu že tento počet lidí v pohodě uhlídáme ( aď už kvůli nepořádku nepřiznávání dodržování pravidel atd... ) 200 Kč vlezný ? na rovinu jde nám o prachy !!! opravdu bohužel údržba prostorou je poměrně drahá opravy plotů vlatního skladu (propadající se stropy zdi nájem atd bohužel vše rychle chátrá a o to rychleji když se o to nikdo nestará ) vše platíme z vlastních a krom reenactingovích akcí které pořádáme ( např WWII ukázky na zámku Plumlov Military Fest Obědkovice pietní akty a spousta dalšího) jsme se rozhodli vypomoci si Softem . Mluvím na rovinu nic neskrývám Na oplátku se pokusíme naservírovat vám kvalitní akci a zábavu ps jinak nic nám nebrání hrát a softit třeba do rána noční hra v tomto prostoru určitě není nereálná ale oficiálně budeme mít připraveny jen tyto dvouhodinové scénáře ... pps jinak chystáme menší úkoly které se budou při dobíjení ještě plnit takže nebojte nuda určitě nebude a do těla dostanete dost |
SLOU
Praporčík
| L.A.S.T. LITOVEL | 27.01.2014 22:16 |
Jeden hlavni duvod proc se ve Skripove neporadji akce jsou odpadky???Pokud vim tak posledni akce byla nase Operace Flashpoint a po akci jsme celej areal prochazeli v rojnici a uklizeli.Duvod tam byl uplne jinej. Ale to se nehodi tady na forku rozebirat.Prostor je paradni a jsem rad za kazdou moznost si tam zahrat |
MARŤASEK
Nadrotmistr
| NEMÁM TEAM | 28.01.2014 02:49 |
Mě se líbí jak každej by vše chtěl zadara a naservírovat přímo pod nos... Jinak ASH krásněj si to napsal. |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 28.01.2014 06:25 |
Slou ano rozhodně to není ten hlavní důvod ale je to jeden z hlavních který jsme jako organizátoři schopni ovlivnit a eliminovat (lidi na soft jezdím dost dlouho na to abych viděl jací jsou někteří z nás hova...da ) každopádně jsem ani náhodou nechtěl narážet na Op. Flashpoint a jestli to tak vypadalo tak se omlouvám
|
VICKVIRE
Desátník
| NAVAL SPECIAL WARFARE TEAM | 28.01.2014 11:53 |
For MARŤASEK: Je to tak! Poslední zhruba dva-tři roky začal každej požadovat poplatky a k tomu všelijaká omezení. Zlaté období do roku 2010. Hlavně si nemohlo každý děcko dovolit kvalitní AEG zbraň. A lidé pořádali akce zadarmo a celá ta komunita byla menší a méně namistrovaná. Ale tobě všechna čest za akce které jsi pořádal na hotelu! ( A nyní mě upalte, že se rozplývám nad starými časy ) |
ASH
Rotmistr
| KVH DUKLA O.S. | 28.01.2014 13:44 |
Pravda není nad starý dobrý časy bohužel tahle doba se již nikdy nevrátí a je už asi jen na nás koho kam budeme zvát a jaký akce chystat abychom si kvalitně zahráli Každopádně rozhodně si nemyslím že by levné zbraně zabily airsoft a to samé si myslím o mladších hráčích ( kolikrát je férovější 16letej klučina než 40letej namachrovanej blb ) ale to jsem tak odbočil dle mého je největší zlo anonymita a obří akce s minimem organizace ( zvláště mi v hlavě utkvěla akce čečna 2010 a 7 hodinový čekání na mejtku aby na nás pak vykropil roj terminátorů   Nejlíp si holt člověk zahraje na malý akci s lidmi které všechny ( nebo alespoň většinu) zná nebo na sic velikánský akci 1000+ s technikou kulisamy atd ovšem s řádným velením jasnými úkoly a bystrým dohledem organizátorů kteří okamžitě řeší veškeré problémy ( nejde to samosebou vždy ale už několikrát jsem vyděl že se to zvládat dá ) |
DES_MOINES
Vojín
| NEMÁM TEAM | 22.01.2014 20:41 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Zdravím, prosím přidání hosta "David", šel by taktéž armádu. Ale nemáme problém se nějak přizpůsobit.
|
SLOU
Praporčík
| L.A.S.T. LITOVEL | 21.01.2014 20:22 | odpovědět |
Komentář akce:
Last Flag
Ahoj zapomněl jsem zadat u uživatele majklsik ze půjde taky za armádu.
|