HOTEL POLISSYA - UKRAINE | Okres: Prostějov |
Pořadatel akce: Bubák / Dosavadní hodnocení jeho akcí
Místo konání: opuštěný hotel Úpolín
GPS: 49.62978391927671,16.8231663107872 | Google Maps
Pro přihlášení na akci musíte být přihlášen. Registrujte se!
Přihlaste se do systému je to ZDARMA!
Uzavření registrace: 13.07.2013 00:00
GPS souřadnice: 49.62978391927671,16.8231663107872

Úvod:

Zdravím Vás,

 

zvu Vás tímto na menší akci na Prostějovsku, jedná se spíše o CQB akci v opuštěném hotelu Úpolín kousek za Dzbelem. 


MÍSTO SRAZU :  49.628439640863554 , 16.816624402999878

_____________________________________________________________________________


Časový harmonogram : 

0800 - SRAZ

0810 - ROZDĚLENÍ TÝMŮ

0830 - ZAHŘÍVACÍ HRA - seznámení s terénem pro nové hráče

0900 - BRIEFING - SPOLEČNÝ

0920 - ZAČÁTEK HRY 

                - DOBYTÍ HOTELU, ZAJMUTÍ "VIP"

                -DOBYTÍ POZICE PRO VÝROBU RAKET, ODNEŠENÍM KUFŘÍKU S RADIOAKTIVNÍM MATERIÁLEM

                - ODCHOD Z OBLASTI S "VIP"


Po scénáři možnost dalších her, např: "boj o věc", "CQB - do vystřílení" (nebo na respawn)


KONEC PODLE NÁLADY!

_____________________________________________________________________________

 Scénář - téma

Teroristé v čele se známým teroristou Imranem Zakhaevem obsadili hotel Polissya v Pripyati. Tato skupina teroristů má na svědomí útok na základnu, která zpracovává jaderný odpad a další materiály ze sarkofágu jaderné elektrárny Černobyl. Podle našich informací se snaží sestavit jadernou raketu...


Úkoly pro SPEC OPS:

1) DOBÝT A VYČISTIT HOTEL

2) ZAJMOUT IMRANA ZAKHAEVA – VYSLECHNOUT, ZJISTIT KDE UKRYL RADIOAKTIVNÍ MATERIÁL

3) NAJÍT KUFŘÍK S RADIOAKTIVNÍM MATERIÁLEM 

4) ODVÉST IMRANA ZAKHAEVA NA MÍSTO URČENÍ SPOLEČNĚ S RADIOAKTIVNÍM MATERIÁLEM


Úkoly pro TERORISTY:

1) STŘEŽIT HOTEL, CHRÁNIT IMRANA ZAKHAEVA - Bubák

2) HLÍDAT "SKLAD - KUFŘÍK" S RADIOAKTIVNÍM MATERIÁLEM


Info ke scénáři, při neúspěšném dobytí hotelu, se scénář opakuje. Po dobytí hotelu, se hra "uloží" a bude se pokračovat dál ve scénáři, tj. VÝSLECH VIP. Výslech je smyšlený a bude menší pauza, na nabytí zbraní, osvěžení. Po pauze a přesunutí Teroristů ke "skladu" s radioaktivním materiálem . SPEC OPS budou začínat v hotelu s VIP, toho tam nechájí(budu fotit) a vydají se k raketám. Po neúšpěšném dobytí "skladu" a získání jader. materiálu se hra opakuje od "uložení". Po dobytí skladu a získání kufříku s radioatkivním materiálem se hra zase "uloží" a následuje menší pauza, na přebytí, osvěžení. hra pokračuje přesunutím SPEC OPS do Hotelu pro VIP a doprovodem VIP z hotelu, společně s radioaktivním materiálem. Teroristé smí SPEC OPS napadnout a pokusit se o záchranu jak VIP, tak i radioaktivního materiálu. Odchodem SPEC OPS s VIP a radioaktivním materiálem hra končí..

_____________________________________________________________________________

- životy ve hře : - Teroristé mají pouze jeden život - po smrti odchází na RESPAWN

                            - SPEC OPS mají k dispozici medika, který může každého "uzdravit" jen jednou obmotáním obvazu okolo ruky, zraněný hráč po zásahu zůstává sedět na místě zásahu, nehýbe se!! Spoluhráči ho mohou odtáhnout na stranu a tam "uzdravit". Zraněný hráč smí pomáhat, ale né aby chodil sám! Po zastřelení MEDIKA mají SPEC OPS pouze jeden život a po smrti chodí na RESPAWN




Ostatní informace:


VSTUP MAX. 50,- !!!! (PŘESNÉ VSTUPNÉ SE ROZHODNE NA MÍSTĚ - KDYŽ PŘIJEDOU VŠICHNI NAHLÁŠENÍ, NEBUDE VĚTŠÍ JAKO 30,-!!


UVNITŘ HOTELU SE SMÍ POUŽÍVAT JEN SEKUNDÁRNÍ ZBRANĚ(DEVÍTKY), NEBO I PRIMÁRNÍ S OMEZENÍM DO 100 m/s!!


AKCE JE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ!! PYROTECHNIKA ZAKÁZÁNA!! VSTUP POVOLEN OD 18+(V PŘÍPADĚ ŽE VÁM NENÍ 18+ POUZE S DOPROVODEM)!!

 

 

Akci pořádají hráči Bubák, xoblih ve spolupráci s týmem BLACK RAVENS!


userodpověď 1TeamÚčast na akcíchHodnost
J TEROR L.A.S.T.…
Kapitán
Mates ERORISTA nemám team
Nadporučík
Leech SPEC OPS La Tuta Mace
Nadrotmistr
Slou Terorist L.A.S.T.…
Praporčík
Grinder nemám team
Rotný
OTT1K SPEC OPS C.A.A.S.
Generál major
pajos11 terorist Fighting…
Generál poručík
xoblih Spec ops The Vermins
Svobodník
arcon terorist Czech troopers…
Štabní rotmistr
Host - Kalin
Přidán od: arcon
Czech troopers…
Rotmistr
RDX nemám team
Četař
Host - vasil
Přidán od: pajos11
Fighting…
Nadpraporčík
Šutr S.O.G.…
Rotný
BRAVO spec ops S.O.G.…
Rotmistr
mognom spec ops nemám team
Desátník
Noy teroristi nemám team
Nadrotmistr
Marine terorist Fighting…
Rotmistr
Tomminatorek1988 SPEC OPS nemám team
Poručík
Jurgen SPEC OPS La Tuta Mace
Podporučík
Bubák Imran Zakhaev nemám team
Desátník
Sweet Nezáleží TEAM23
Vojín
Dawe64 spec ops S.O.G.…
Desátník
Berkys Terorista 2 Operační…
Desátník
Tanga SPEC OPS S.O.G.…
Četař
Snapies SPEC OPS 8. Speciální…
Svobodník
patas4 TERORISTI
Vojín
steve teroristi nemám team
Vojín
dawe1 nemám team
Desátník
tomes001 terirsist nemám team
Svobodník
*Host - účastník přidaný ověřeným uživatelem
ARCON Štabní rotmistr | CZECH TROOPERS OLOMOUC | 16.07.2013 08:37 | odpovědět |
Dovolím si napsat hodnocení akce.
Byla super. Ano pár chybiček na straně organizátora, nějaké ty drobnosti ve scénáři, především nic co by se nedalo přehlédnout.
Hráči taky dobří i když sem tam nějaký ten disfunkc (například střelba skrz sklo - to mne fakt dostalo)

Ale jak jsem již mnohokrát řekl mnoha lidem, akce je jen taková jakou si ji udělají hráči sami.

Je mne osobně líto, jistých renonců ohledně zbraní, já chápu, že bylo napsáno, že uvnitř mohou dlouhé zbraně do 100m/s avšak na-počátku toto přiznali a demonstrovali pouze dva hráči, u ostatních to bylo pak docela překvapení.

Pánové, asi jste nepochopili v čem je ta otázka, nikoliv v úsťovce, můj GGB Glock má lehce přes 100m/s při plném zásobníku (a CZ CO2 měla skoro 110) otázka byla v tvaru a typu zbraní.

Jinak se hraje s dlouhou, jinak z krátkou, jinak lze zamířit s AK / M4 a jinak s Glockem / CZ
A na 5-10m nehraje ani tak roli úsťovka. 

Princip ale byl ten, že na začátku opravdu jen dva řekli my máme tyto dlouhé, mají 100 a budeme s tím hrát, ti ostatní mlčeli a to je špatně. 
Asi by byli následně možná trochu jinak přehozeni hráči, aby se vyrovnaly styly hraní. 

Nepíšu to zde aby si nijak ztěžoval, ale aby se dotyční (mimo těch do férově řekli na začátku vše) co mlčeli se nad sebou zamysleli. Airsoft je o férovosti, pokud někdo má pocit že podstata je mít frag za každou cenu, je mi ho trochu líto. 
Osobně pogratuluji každému za dobrý zásah do mne, ocením jej (a pár takových bylo a střelci to slyšeli - mrcha na stromě sniperská ... příště si tě najdu), stejně tak když mám někoho 3m od sebe a vidím jen jeho záda, nemusím střílet (a on férově to přiznal), trochu mne následně překvapilo že přes sklo (a nikdy to tam a nikde jinde neplatila střelba skrz sklo za posledních 5-6 let - to bych tam za posledních 2 měsíce měl snad 20-40 zásahů a neplazil bych se k druhému oknu kterým se dá střílet)  někdo vyžaduje zásah, a ještě tak přiblblým způsobem, asi zapomněl tento člověk, že ač hrajeme proti sobě, přesto máme z toho mít zábavu, nikoliv urážet a vymýšlet hlouposti.

Měli bychom být rádi za objekt, který je dobrý na CQB, který není daleko, a zase na druhou stranu není na očích. A také by měli všichni hráči si vzpomenout na elementární zásady slušnosti a férovosti.

Omlouvám se za dlouhý text, neztěžuji si, mě se akce líbila, jediné co se mi moc nelíbilo, že většina hráčů odjela po ukončení, ale málo který z těchto hráčů přišel poděkovat organizátorovi. 

Pánové zamyslete se nad sebou, to je čiré hulvátství. A docela mne to za Vás mrzelo. 
Bubák se snažil seč mu síly stačili, a Vám nestojí ani za poděkování ?

Mějte se.
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 16.07.2013 15:19 |
Cus.. Já teda koukám a nestačím se divit co se děje?! Jaká střelba přes sklo? To snad nemyslí vážně chlapi... Jinak i mě mrzí, že nejsou komenty k akci. Není to o tom, že snad chceme být my co děláme akce PRO VÁS!!!! ostatní snad vychvalovaný, ale o tom, dozvědět se co bylo dobře, kde byly chyby, co se líbilo, atd... S toho pak lze vyvodit další vylepšení pro scénáře a přiblížit se k dokonalosti aby jsme si to potom všichni fakt užili! Arcon tobě díky za věcní připomínky. Věz, že jsou zaznamenány a na příští akci budou uplatněny.Mě jsi podal tolik dobrých rad a připomínek, že to příště bude pro tebe a syna se vstupem na mnou pořádanou akci zdarma! Ostatní upozorňuji, že by mohly projevit aspoň nějakou tu snahu a svým VĚCNÝM komentem přispět k zlepšení akcí příštích. PS: Raketa je již vyrobena a na funkční!! náloži se pracuje - je fakt, že dny mého mladého "raketového inženýrství" jsou bohužel ty tam (doktorát z chemie a inženýrství jsem dostal už v pěti letech, mě to utrhlo obočí a kočku jsme už nikdy neviděly ) ale tak maketa je že... Časem plánuji pokud se podaří objekt zajistit a domluvit raketu opravdu originální profesionálně delaborovanou. (viz fotky v mém profilu) No to jen tak okrajově. Nyní jsem ale vytížen jinde 20.7 svatba synovce a poté 3.8 odjíždím na 14denní dovolenou... Mám tedy čas na vytvoření akce a snad to opravdu bude super...
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 16.07.2013 15:31 |
Arcon, no, nebylo to zrovna podle představ... :/ Myslel jsem že to bude svižnější a rychlejší, bohužel, všichni zakempili v hotelu a jak víme tak hotel je téměř nedobytný když se na schodišti zakempí 5 a více lidí... Myslel jsem, že se to rozeběhne v tom lese u chatek, ale taky nic, jako obvykla všichni zalezli a čekali.. nejvíc mě mrzí že při prvním dobývání hotelu, lidi dlouho čekali na respawnu a někteří o odjeli, ale na druhou stranu se jim nedivím... No, ke konci s osvědčenými scénáři si myslím, že jsme si už zahráli dostatečně  

Někteří holt si dělali co chtěli, viz ta střelba přes sklo a používání dlouhých zbraní svévolně... Každopádně všem děkuji za pomoc a omlouvám se za chyby  z mé strany, přece to jen byla první akce..  

Marťas, skvělé. jak bdueš moct napiš mi a zkusím dojednat tu schůzku s majitelem..
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 16.07.2013 22:36 |
Cus Vašku psal jsme ti SZ. Jinak dle fotek jste si hezky mákly na úklidu.. chválím a příště snad pomůžu i já. prosím tě pak mi napiš jestli by byl volný termím co jsem ti psal na tu akci dle popisu.
ARCON Štabní rotmistr | CZECH TROOPERS OLOMOUC | 17.07.2013 07:25 |
Víš sezení na respawnu není problém. Ač jsem tam seděl absolutně jsem s tím neměl problém, naopak.
Ale je pravdou, že toto je vždy u akci obtíž.

Byl jsem na několika turnajích, kde většina seděla na respu, protože se hrálo jen 5 vs 5 a ostatní museli čekat, ale nikdo si na to neztěžoval.

Vždy je to ale pouze o hráčích, zda chtějí hrát nějaký scénář, a nebo jen vrhat mraky munice.

V tom prostoru po několika akcích a různých herních stylech jsem nucen konstatovat, že je-li scénář musí být těžká omezení - a to především munice a životů.

Zvažte zda pro příště nezvolíte striktně - hotel only GG + AEP + manual (ne sniper) a mimo areál striktně krátké a kratší zásobníky - tj do max 130ks BB s počtem max 6ks takových.

Přijedou i ti hráči, kteří preferují tento styl a tito (dle mých zkušeností) nemají žádné problémy, jim jde o děj, ne o počty zabitých.

Jinak to vždy skončí na pouhé kropičce, kdy nebude-li omezeno množství munice pak prostě jsou některé části nedobytné, zvláště pokud prostě nebudou lidé chtít sami dodržovat omezení a jakousi kulturu AS.

Já si zahrál dobře, krásně mne nachytala LaraCroft, čímž ji ještě jednou gratuluji, super mne sejmul sniper, mrška jedna stromolezecká, a sám jsem měl pro mne dost pěkné zásahy soupeřů.

Ono se to vy-stříbří a v lokalitě se bude dát hrát dobře. Ale musí se tam taky sejít ta správná parta lidí. 

Ano asi byla chyba povolit i úplně horní patra, nyní se to ví, myslím že podlaží s terasou plně postačuje dál bych dal jen mrtvoliště, nic víc.

Je to to samé, jako když jsem ukrýval kufr s laptopem, vlastním jsem neřekl kde je, a i když jsem stál u něj tak jsem jej nevzal, proč ? Přece nebudu kazit ostatním hru. Soupeři se divili, vlastní to chápali, proč ?
Jedná se jen o princip, jen o to jak to chceme hrát. Znám dost hráčů, kteří s jinými nechtějí hrát jen proto, že ti druzí kašlou na scénář a zajímá je jen střílení. Ano AS je především o střelbě, pak tedy by měli tito zkusit udělat pro ostatní kropičky.
A taky znám organizátory, kteří dělají akce tak striktně scénářové a omezené, že na celý den musí hráči vystačit 300ks munice pro všechny zbraně. 

Ale nebudu tady někoho hanit, ať si každý sáhne do vlastního svědomí. Především si ale musí uvědomit, že hulvátstvím ničeho nedocílí, a organizátora vždy je nutno za snahu ocenit. 
Napsat mu co zlepšit pro příště, a ne reagovat stylem "no jo, nic moc, sem jich zabil jen 40" ale nenapsat co zlepšit.
ARCON Štabní rotmistr | CZECH TROOPERS OLOMOUC | 17.07.2013 07:38 |
Bubáku, problém nebyl ani tak v scénáři, ale v tom, že organizovat akci musí více lidí, ne jen jeden, to lze jen tam, kde hráči dokáží reagovat na průběh akce a sami ji rozhýbat.

Kempera nenaučíš útočit.

Byl jsi na to sám, a neodhadlo se to dobře. Fajne, stala se chyba, ale to neznamená, že akce kvůli tomu byla špatná. Příště je nutno aspoň tři lidi, a nebo se s někým spojit.

Popřemýšet a vyvážit jinak pravidla, jinak životy. A jinak úkoly.
Nebylo vše špatné, bohužel nikdo ti s tím na straně teroristů nepomohl. Měli sladké vítězství, já jim jej přeji, avšak mohli převzít iniciativu.

Navíc na rovinu už jsem to říkal Marťasovi a mockrát ji jinde. Pokud máš scénář s dobýváním baráku (obecně dobývání) tak musíš mít poměr sil 1:4 - 1:6 ve prospěch útočníků, jinak prostě útok není možný.

Na závěr dne, když my jsme bránili tak až protihráči dostali na terasu 6 lidí teprve byli schopni se dostat ke schodišti, a až tam zbyl poslední obránce teprve za pomocí mraku kulí se dostali nahoru. Tzn. až měli přesilu 1:6 

V tom byla snad jediná chyba na počátku. Teroristů mělo být podstatně méně. Tak aby poměr sil byl 1:5 nejlépe. To že jsme se mohli oživit bylo sice zajímavé ale v podstatě další vlna nebyla již úspěšná. A také zase jsme u omezení munice. Proti 5-15ti 300 ranným točákům se daleko hůř než když ti druzí mají stejně málo. resp mají méně ....
|A není o to úsťovce.

A ano umím si představit, že být tam 10 teroristů jen s pistolemi s průměrně 50ti nabitými ranami na zbraň (tj. 500 ran celkem), tak asi mají oni větší problém. Ale toto vše je potřeba promyslet. 
Vyvážit hru lze, jen musí chtít všichni.
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 19.07.2013 06:40 |
Děkuju arčí za vecne připomínky, příště vše doladime a uděláme na hotelu akcí ještě před tou noční .. snad we povede lip , jen už ty tam nebudes co skrz tu operací? tak ať tě to dobře dopadne a brzo budes zase vyrazit
ARCON Štabní rotmistr | CZECH TROOPERS OLOMOUC | 19.07.2013 14:33 |
Díky Bubaku, ano bohužel do minimálně října na žádnou akci nedojedu. po 10 srpnu si na mne vzpomeňte, to mne budou kuchat. Koncem srpna mne pustí z nemocnice a pak 6 týdnů rehabilitace. A pak bude akce.
BERKYS Desátník | 2 OPERAČNÍ SKUPINA | 14.07.2013 20:59 | odpovědět |
Super fotky paráda
ESPEJC Vojín | NEMÁM TEAM | 13.07.2013 18:17 | odpovědět |
Zdravím, přijedu s uživatelem NOY, když se TRANE Odhlásil, ale neuvlnil registraci
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 13.07.2013 18:55 |
Ok, vem ho... 
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 13.07.2013 19:32 |
Kdybych tak věděl, jak se přidá HOST.. tak bych ho tam napsal

TRANE Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 13.07.2013 10:52 | odpovědět |
Lidi omlouvám se,ale z rodinných důvodů se akce zítra nezůčastním,odhlašuji se a doufám,že se mi snad příště naskytne příležitost,protože ten areál je moc super,takže zítra bude Chybět Rusko
SLOU Praporčík | L.A.S.T. LITOVEL | 13.07.2013 17:19 |
tak se odhlas at muze prihlasit sveho kamarada.dik
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 13.07.2013 17:52 |
Odhlásit - jinak se nic neděje no, je to škoda.. ale neboj, budou další akce
TRANE Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 13.07.2013 18:36 |
Snažím se odhlásit,ale nemám už možnost,bude mě muset odebrat organizátor,je to asi proto,že už byla registrace uzavřena.
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 13.07.2013 18:55 |
Aha, v pohodě.. já Tě tam nechám, ať se nenahlásí někdo jinej, už tady píše že za tebe někdo pojede
CAILEB Rotný | NEMÁM TEAM | 12.07.2013 21:52 | odpovědět |
Nazdar lidi bude vadit když dorazim???
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 13.07.2013 17:52 |
Už je plno, je mi líto
BRAVO Rotmistr | S.O.G. MOHELNICE | 10.07.2013 12:00 | odpovědět |
Nejsem buhvijakej hnidopich a 50,- fakt neni moc ale kdybych nevidel ten prostor tak ti to nedam A jinak symbolicky pronajem 1500,- slusna symbolika
ARCON Štabní rotmistr | CZECH TROOPERS OLOMOUC | 10.07.2013 14:05 |
Odpovím ti na nevyřčenou otázku.
Ano kdyby tam nebyla akce každou neděli asi by to majitel nechal být. Takto cítí, že by mohl  mít z toho aspoň na pivo. Když jinak z toho areálu nic nemá, jen platí daň z nemovitosti.

Na druhou stranu je to jeho, a podmínky které dal, jsou akceptovatelné.

50Kč nikoho nezabije, a buďme rádi, že máme prostor, a to legálně. Třeba majitel usoudí, že by to bylo rozumné využití areálu, a hodí tam nějaké další doplňky.

My to akceptujeme a dojedeme.
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 10.07.2013 14:19 |
Myslím si, že to byla pouze otázka času kdy tohle majitel udělá. Ostatně se mu nedivím. Daně z nemovitosti něco stojí a jelikož je objekt už řadu let na prodej a neúspěšně, tak bude s toho aspoň něco mít.Pokud ale chce za jeden den pronájmu 1500kč odepsal tím klasické malé akce a na větší akce by se to místo muselo více upravit - zábrany, pneu na srýše atd... což nevím jak by se řešilo když to chce pokaždé uklidit. Tedy likvidační věc pro nás.

OK. Neviděl bych poroblém v tom, kdyby majitel s toho místa udělal airsoftový/painbalový park s jednodenním vstupným a začal zde pořádat hry. Jen že by to chtělo z jeho strany investice (zajištění objektu - dír, údržba porostů a v neposlední řadě postavení zábran z pneu nebo palet...


My můžeme být rádi (a pokud tohle čte takmu tímto děkuji) že nám vůbec vstup povolil.Na další možné hry v tomto objektu tedy vysí velký otazník...
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 10.07.2013 14:20 |
ARCON akorád jsi mě předběhl... souhlasím s tvím názorem
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 10.07.2013 14:24 |
Jinak já se odhlašuju - sem čerstvě po operaci zubů a má 6 stehů a hubu nateklou jak prase....neodhlašuju se tedy z důvodu vstupného ale zdravotního
TIB | 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 10.07.2013 14:25 |
Nechtěl bys tam třeba jit zadarmo hrát? Organizatori stim maji spoustu prace a vydajů, tak neni od cesty jim aspon to smesne vstupne tolerovat... muzes byt rád ze si na tom nechcou vydělat jak nejmenovanní organizátori akci, ale vstup je jen na pokrytí nákladů.
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 10.07.2013 14:33 |
TIB na koho narážíš? Pokud vím, opravdu se jedná pouze o částku za pronájem.
TAURUS Četař | MERCENARIES | 10.07.2013 14:36 |
Zrovna tuhle sem přemýšlel že by nebylo vůbec špatné do hotelu s pár frajerama zajet a uklidit to tam.. tím myslím posbírat všechen bordel co se tam válí po zemi, uklidit všudypřítomné sklo co křupe pod nohama a trošku ten plac zpříjemnit. Zakrytovat nějaký díry, některý desky a dveře přemístit, vyřešit konečně ty polorozmlácený okna a tak dál.. ale když se bude za areál platit, mé nadšení pro věc je v ohrožení.
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 10.07.2013 17:42 |
Hošani, 1500,- to není, napsal jsem maximální částku která se bude vybírat... Když dojdou všichni co jsou nahlášeni, bude to sotva 30,-  

Jinak, sním domluvím schůzku a pro debatujem jestli by neměl v plánu za nějaké nájmy z toho udělat něco lepšího, jako psal Marťas, upravit to tam, v prvé řadě uklidit (všichni mají plnou pusu řeči, ale nikdo tam nepojede ) a v druhé řadě vybudovat nějaky ty bariéry a tak podobně.. Což by určitě nebylo špatné, sice ten hotel něco extra, ale v okolí je to asi nejlepší co tady máme, buďme za to rádi


-dobrovolníky na úklid .  napište mi SZ domluvíme se kdy zajet
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 10.07.2013 17:44 |
Jinak Marťas tvá nepřítomnost mě velice mrzí SNad to tam zvládnem Hlavně ať si aspoň na tu dovolenou v pohodě!!
TIB | 13.JUDE PRAPOR AIRSOFT ŽDÁNICE | 10.07.2013 17:54 |
jo bylo to na uzivatele BRAVO.
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 10.07.2013 19:09 |
jako já už jsme tam s Tomášem (Cain) ulízel před první akcí. Není pro nás problém tam zajet na celodenní úklid ale! Rád bych sedánek s majitelem podebatovat jak by to viděl atd. myslím si, že kdyby bylo místo pernamentně připravené a nemuselo by se to po každé akci uklízet šlo by do toho více lidí = levnější vstupné. Samozžejmě je zde asi limit (pokud by se hrálo i dole u vody tak cca 40 lidí. Jinak já mám 8 stahů v hubě a dvě resekce zubů za sebou. žrát nemůžu jel lízat zmrzlinu pro hnidopichy
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 10.07.2013 19:16 |
Marťas, co by za to baby daly! Kdyby musely jíst jen zmrzlinu! Jinak, až bude v pohodě, tak dej vědět a já domluvím schůzku někde v PV v nějaké restauraci kavárně nebo tak... 
BRAVO Rotmistr | S.O.G. MOHELNICE | 10.07.2013 19:47 |
Kurva umite cist? Napsal jsem snad ze neprijedu, protoze nemam podelany pade? Rikam ze to neni moc, za naftu dam 3x vic nez za start...ja mit takovej barak a nekdo mi rict uklidim vam tam jen za to, ze si tam budem chodit strilet, tak mu utrhnnu ruce, jinak co se tyce uklidu, pokud se to domluvi dobre a ja budu mit volno v praci prijedu! Me prace nesmrdi a rad pomuzu! Tak se me tak blbe neptej jestli nechci prijed hrat zadarmo! Jinak uz se tesim
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 10.07.2013 20:10 |
Roztrhejte si občanky
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 12.07.2013 10:23 |
BRAVO klid jde to napsat i slušněji...
Jinak úklid OK já bych samozřejmě přijel taky, ale nic nebude dokud se nedořeší tohle s majitelem objektu. Pokud by byl svolný s tím, že mu budeme platit za den pronájem a on nám dovolí tam provozovat airsoft, nevidím problém tam udělat jednodenní akci dejme tomu od 8hod do 16hod kdy se celý areál uklidí a přizpůsobí k našim potřebám a poté by  jsme si udělali třeba noční akcičku. Jen že nebudu tam jako hňup lítat s koštětem a pak utřu nos...
Pokud bude mejitel ochotný nejprve se musí domluvit podmínky. Pak nevidím sebemenší problém platit "pronájem" areálu. Ovšem narovinu veřejmě říkám, že s 1500kč na den za pronájem areálu nesouhlasím( rozpočítejte si to na cca 15 lidí což je průměrný počet co hraje a 100kč + benál za to prostě nedám! To jsou za ty prachy jiné daleko lepší akce...) ,to raději seženu levnější barák na CQB v Olomouci. Mám jich tam pár již vyhlídnutých a zjištěné majitele. Bylo by to blíž i když bez pozemku pouze baráky, ale za to 2x větší jak ten hotel a levnější - samozřejmě opět by byl potřeba úklid...
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 13.07.2013 17:54 |
Marťas, hotel je uklizený, chodby, jídelna atd... sklep sprovozněn.. jinak všude jsou novy pásky... střepy by měli být u stěn nebo někde na hromádce... takže defakto "uklizeno" je to k nepoznání Dnes jsme tam byli po 1hodině s xoblihem...

Jinak, jak budeš v poho, tak mi zavolej a domluvím schůzku s majitelem
BERKYS Desátník | 2 OPERAČNÍ SKUPINA | 08.07.2013 20:36 | odpovědět |
Fakt žádná pyro? Mám takové slabší granáty, fazole a tak

BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 08.07.2013 21:29 |
Bohužel, žádná pyro nebude... 
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 07.07.2013 21:30 | odpovědět |
Qwerty, vaclav.burian1992@gmail.com, nápis mi pošlu ti číslo na tel a domluvíme se, teď dame v neděli akci... Pak nějakej čas tomu dame klud a můžeš si tam udělat training ok? Zítra si zavolame a prluvime si o tom..
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 08.07.2013 08:22 |
Pardon, to mělo být pro hanse
TADASCZE Vojín | P.U.J. | 07.07.2013 19:18 | odpovědět |
Budu tu asi nejmladší no
QWERTY Svobodník | JRN JEVÍČKO | 07.07.2013 18:17 | odpovědět |

 Cau, jak jste ukecali majitele nas tym se o to pokousel uz davno ale nikdy se to nepodarilo.

 

MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 07.07.2013 19:49 |

Musíš mít jednání.... Né vážně jsme moc rádi, že nám to majitel povoluje být tam každou sobotu neděli. Jak jsme ti psal v SZ. Byl bych moc rád a nejen já, aby s majitelem o této lokalitě jednal POUZE BUBÁK!! Pokud by mu volalo více lidí, a otravovalo ho s tím mohl by cuknout a byla by to velká škoda o tohle místo přijít! To samé chodit tam bez vědomí majitele bych neriskoval. Stejně jsme tam oficiálně každý víkend.

BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 07.07.2013 20:36 |
Jestli mluvíš o tom stejném majiteli... Tak nechápu jak jste sním teda jednali, ten chlap mi příjde naprosto v pohodě... Příjemný a hodný pán
HANS111 Svobodník | COMBATANTS BOHEMIA | 07.07.2013 20:55 |
Co vím, tak pán moc příjemný nebyl a jednalo se s ním velmi slušně. Ale dle mých informací šlo pouze o SPRÁVCE, nikoliv však o majitele. Je pravda, že je to nějáký ten rok zpět, takže situace již může být úplně jiná. Tehdy neměl zájem, aby tam někdo ničil majetek... Pokud tedy budeme chtít o nějákém víkendu v dané lokalitě privátně zatrénovat, teoreticky je to již ohlášené? Nebo jak bychom měli tedy postupovat v případě, pokud se shodneme na tom, že bez vědomí majitele tam vstupovat nebudeme a v kontaktu s ním bude pouze BUBÁK.
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 07.07.2013 21:02 |
Sem ti snad psal ne, že to má nastarosti Bubák?! Tak pisni, nebo zavolej jemu a on to domluví....
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 07.07.2013 21:03 |
Jinak jestli tam někdy byl nějaký správce tak teda to nechal dost zdemolovat...
HANS111 Svobodník | COMBATANTS BOHEMIA | 07.07.2013 21:19 |
No já předpokládal, že si tento CHAT čte taky, takže první příspěvek sis mohl nechat od cesty a ve druhém máš naprostou pravdu.
TADASCZE Vojín | P.U.J. | 06.07.2013 17:50 | odpovědět |
Může být místo doprovodu nějaký vyplněny Formulář s potvrzením od rodičů????
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 06.07.2013 20:54 |
Ahoj, napiš mi email, nějakej ten formulář sesmolím... a někdo z týmu nejde?? a KOlik je tobě?
BRAVO Rotmistr | S.O.G. MOHELNICE | 05.07.2013 23:07 | odpovědět |
Co bude uvnitr pouzivano za zbrane? Ne ze tam vlezete s m16 s M150...melo by se tomu dat rozum... Jinak akce vypada super...objekt jsem videl a bezva! Jen sam bych si tam asi kaknul
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 06.07.2013 07:45 |
Uvnitř budovy je povoleno pouze použití zbraní DO 100M/S! Tedy krátké zbraně (plynovky,manuály nebo krátké eletriky) Venku lze použít zbraně do 150m/s. Střelba do budovy z venku je silnýma zbraněma zakázána, to samé platí obráceně. Předpokládá se, že budou hrát inteligentní svéprávný lidi! Teď koukám, že Bubák nedal omezení hráčů což je chyba! Bude co jendříve vyřešeno. Dnes začnu makat na raketě a předpokládám, že v úterý do 12hod by měla být připravena.
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 06.07.2013 19:17 |
Marťas, já bych dal, že se z hotelu ven může střílet i AEGčkama přes 100m/s.. (samozřejmě v rozumné vzdálenosti) například když se budou spec ops přibližovat k hotelu...  A stejně tak i do hotelu! Nebudeš přece čekat, až jednotky příjdou na 20m aby si na ně mohl střílet ze sekundárek... Ať je to trochu reálnější  SAMOZŘEJMĚ UVNITŘ JAK PÍŠEŠ -SEKUNDÁRKY, NEBO DO 100M/S..
ARCON Štabní rotmistr | CZECH TROOPERS OLOMOUC | 08.07.2013 17:22 |
Bubak & Marťasek.
Jak jsem už mockrát říkal (a v lokalitě jsem byl, tak vím o čem mluvím) opravdu by bylo velmi rozumné buď striktně omezit munici u AEG, nebo nejlépe hodit only tlačáky pro AEG. Pak velmi rychle je ukončeno kropení bezhlavé.

Je to návrh. Chápu, že mnozí nemají tlačáky, a aby se trefili tak krátké dávky (singles) u nich je +- 20-30 BB ráže 6mm, tož taky jsem před lety měl tento názor. Ale to bylo na ploše 2x2km a při 200-300 lidech.

Takže návrh k diskuzi (ještě je na to čas) ano točák ale jen jeden a násyp jen 200ks BB (budu rád věřit že v tom 650ranným AK zásobníku má jen 200ks BB, jsem optimista) a nebo libovolné množství tlačných zásobníků.
Ono až někdo zkusí opravdu do toho zásobníku narvat 50-100 ran jen, a být nucen přemýšlet kolik to ještě vystřelí, pak mnozí zjistí, že to je ještě větší sranda a adrenalin.

Stejně se 80% bojů tam koná na vzdálenost 10-15m a méně, takže já říkám na rovinu, že nechám všechny AEG doma, i P90, tato lokace je ideál na pistole a brokovnice. 

A není to o tom, že bych nechtěl, mám ke každé zbrani jak minimálně dva točáky tak minimálně 6 tlačáků (teda kromě P90, tam mám jen jeden točák....)
A stejně si vezmu raději jen 2x Glock 18C AEP a GGB (a jestli bude někdo zase brblat, že mi to střílí dávkou, tak uvidí...)

P.S.: vezmu ty laptopy raději oba.

JURGEN Podporučík | LA TUTA MACE | 10.07.2013 00:05 |
Myslím, že na akci 7.7. mělo docela úspěch, že se střílelo jen jednotlivýma ranama, doufám, že to bude i tentokrát.
BERKYS Desátník | 2 OPERAČNÍ SKUPINA | 02.07.2013 23:02 | odpovědět |
Není tu napsané startovné, kolik, kolik, kolik doktore

BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 03.07.2013 05:53 |
500,- na osobu , nee žádné není... Chcem si jen zahrát nějakou akci s ukolama a tématem pro větší zážitek
NOY Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 02.07.2013 15:57 | odpovědět |
uz se tesim
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 02.07.2013 16:11 |
Snad se to povede podle představ ..
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 03.07.2013 11:53 |
No nekříč... Mám nastarosti výrobu rakety a teď jdu od zubařky a 10.7 valím do nemocnice na resekci zubů.. A jelikož jsem "chlap" tak sem dosranej jak amina Snad budu potom aspoň schoný dodat atrapu rakety, pokud jí do 8.7 nestihnu osadit elektronikou s časovačem...
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 03.07.2013 12:47 |
Snad to dobře dopadne
ARCON Štabní rotmistr | CZECH TROOPERS OLOMOUC | 03.07.2013 17:26 |
Tak já vezmu zase ty počítače (laptopy) kdyby náhodou raketa by potřebovala ruční počítačové navádění  
elektronika může selhat, že.....
BUBÁK Desátník | NEMÁM TEAM | 04.07.2013 06:20 |
Arcon to by bylo skvěle