AKCE 2024 VČ. LESKOVCE
V tomto článku je nově aktualizovaný seznam akcí včetně těch na základně v LESKOVCI. AEG budeme opět měřit na m/s avšak ostatní zbraně budou nově měřeny na Jouly s kuličkami, které střelec používá. Pro kontrolu budeme…
Přihlaste se a získejte přátele!
Počasí
VSTUPTE DO VIDEOGALERIE
21.09.2024 08:00 | FM
Casus belli - září
počet přihlášených: 26
21.09.2024 08:00 | OV
DOUBRAVA #125 Tři…
počet přihlášených: 5/120
22.09.2024 09:00 | ZN
Les boj o kótu 388 …
počet přihlášených: 21/100
TOPlist
Sdílejte s námi bannery
armyshop, military, outdoor, airsoft, E-ARMY

powered by Nette framework

Líbí se Vám naše práce?
Podpořte nás a kupte nám pivo :-)

Pro vložení akcí, přispívaní do chatu apod. musíte být přihlášen!
| Vše dohromady | Komentáře k akcím | Komentáře k článkům |
DRAGO Štabní rotmistr | ASGOT | 07.01.2020 08:53 | rychlá odpověd |
Zdravím, z kraje vám všem přeji v novém roce pevné zdraví a dobrou mušku. Co se týká usťovky s tím souhlasím, ale co mě zajímá je proč to měřit na 20tkach? Používám 25 a rychlost mám 108m/S tak bych mohl si dát o chlup silnější pružinu abych se přiblížil ke 130m/s. Díky za vaše reakce
TOMIN44 Podporučík | S.A.R. | 07.01.2020 23:41 |
S dvacítkami se úsťovka měří, jelikož nejde ani tak o tu úsťovku samotnou, jako o energii projektilu. Konkrétně o energii kinetickou (jelikož velikost energie potenciální nelze konstrukcí zbraně ovlivnit a stejně nemá až takový vliv na celkovou energii, pokud se teda nestřílí 100 m směrem dolů ).

Pro připomenutí: E(kinetická) =½ m∙v2

kde m je hmotnost projektilu v kg(!) a v je rychlost v m/s. Energie má jednotku J (Joule).

Z toho vyplývá, že s dvacítkami bys naměřil úsťovou rychlost asi 121 m/s. Takže můžeš dát silnější pružinu, ale jen o chlup! Nebo raději investuj do dobré vzduchotechniky...
LOOKASH Rotný | NEMÁM TEAM | 04.01.2020 20:29 | rychlá odpověd |
I HPA semi, energie v limitech + plomba na regu?
DAVE Armádní generál | FUNNY COMPANY | 04.01.2020 19:11 | rychlá odpověd |
Že by jsme konečně poznaly toho Brajema?
TOMIN44 Podporučík | S.A.R. | 04.01.2020 21:12 |
Nepropadal bych falešným nadějím...
AIKULKA Desátník | BLACK BARONS AIRSOFT | 04.01.2020 12:23 | rychlá odpověd |
Příspěvek byl automaticky zabalen pro velký počet záporných palců. ZOBRAZIT
TIB | 13.JUDE PRAPOR… | 04.01.2020 16:18 |
Ono když hraješ s lidmi co se vzájemně znáte tak to je něco jiného, tam úsťovka je celkem fuk, když víš, že mezi vámi neni žádný magor co pujde s 170m/s na pár metru. Ale nehlídat ustovku na "free for all" akci, a myslet si jak všichni mají rozum je naprostá blbost a jsem rád, že aspoň tady na koalici to orgové drží do 130m/s, nebo henry občas do 150m/s, ovšem tam se mi nikdy nestalo, že by tam byl někdo, kdo neví co má v ruce. Takový kecy jako ty, maj lidi, co nikdy neokusili svůj kvér z metru a myslí si, že když střílí z jednoho konce prostoru na druhý jak jsou nejlepší, a pak jdou na CQB nebo omezenou akci a z te jedou s brekem domů.
LOOKASH Rotný | NEMÁM TEAM | 04.01.2020 20:28 |
Nepochopil jsi vůbec nic

Já si pamatuji, jak před 13-ti lety, kdy jsem začínal, byly úsťovky 110-120ms a jak skvěle jsme si zahráli. Nebolelo to tolik, tak se člověk více hýbal, celkově to bylo akčnější.
Teď si kde jaký bezmozek za všechny prachy co má koupí kvér, který střílí 140-150ms. Většinou pak nemá prachy na sekundární zbraň a ani o ní nepřemýšlí. Takže co se stane na akci? Na 10m je schopen ti dát dávku.... S takovými je problém a problém vždy bude. 

Jsem sice hráč s HPA, ale na každou akci respektuji úsťovku, Joule, takže se nechám změřit, zaplombovat a hraju. Takže za mě než řešit úsťovku, tak raději tu energii (J)..
TOMIN44 Podporučík | S.A.R. | 04.01.2020 21:09 |
Chtěl jsem tu něco napsat ohledně kompenzace hrdinství za klávesnicí... ale jelikož tu Lookash zanechal mnohem rozumnější příspěvek, nebudu se zbytečně rozčilovat. 

Mimochodem, jsem rád, že existují i takoví hráči s HPA, kteří ctí limity energie projektilu.  Musím se přiznat - a omlouvám se za to - měl jsem dlouho názor, že to je právě tato skupina lidí, kteří se chtějí na hřišti cítit jako bohové; nicméně tohle pramení z negativní osobní zkušenosti. 

Během jedné hry jsme se přestřelovali s nepřítelem - zrovna jsme vymýšleli plán, jak jeho postavení obejít, když v tom se objevil jeden hráč širší postavy s HPA kvérem. Byl tak 20 metrů za námi, zkrátka na hranici dostřelu. Ozvalo se pár ran a všichni nepřátelé byli pobiti. My jsme jako opaření stáli na místě, přičemž dotyčný kolem nás prošel, jako by nebyl na softu, ale na procházce. Po hře jsme se bavili se skupinou kamarádů o akci, kterou jsem pořádal za měsíc. Chlapík ke mě došel a zeptal se mě, proč vůbec dělám akce s limitem do 130 m/s (myšleno 1,7 J) a jestli bych mu případně nedal výjimku. Zeptal jsem se, jakou úsťovku v tom má - bez skrupulí odpověděl, že 140 m/s s 0,36g kulema. Že prý je to skoro v limitu.  Načež jsem mu vysvětlil, že ten limit beru s 0,20g střelivem a v duchu jsem si říkal, že přesně pro takovéto případy tam ty limity vlastně zavádím...
LOOKASH Rotný | NEMÁM TEAM | 05.01.2020 16:16 |
Já říkám stále - vše je o lidech..

Chodím pravidelně na CQB do Paskova, polovina lidí má HPA na dlouhých puškách a nebo u pistole. Nastaví si max 1J jako všichni ostatní a hrajou. Nikdy se nic nestalo, žádné zranění, že by někdo fňukal jak to bolí... Zkrátka kluci, co ctí pravidla akce. A je pak jedno s čím hrají, zda elektrika či Greengas. Prostě to vždy bylo jen a jen o lidech...

Stejně nekonečná diskuze jako lidi co nehrají fairplay. Já zjistil, že je super mít dostřel 90 metrů, ale když mi to v drtivé většině nikdo nepřizná... Proč? Nevidí kuličku, neslyší výstřel, tak neřeší zásah... Takže já od ostřelovačky přecházím na DMR, menší dostřel, ale snad méně lidí co nehrají fér...
LAZ5 Podplukovník | STALKEŘI | 05.01.2020 19:02 |
Venku je potreba vetsi ustovka,uvnitr staci mensi,pokud ma nekdo problem,jsou ochranne prostredky,holky s tim problem nemaji,zamyslete se.
TOMIN44 Podporučík | S.A.R. | 05.01.2020 21:43 |
Venku těch 130 úplně stačí, jde jenom o to trochu zapojit hlavu. Pokud to nelze zajistit, rozumím tomu, že je tento deficit kompenzovaný úsťovkou. Zamyslet by se nad sebou měli ti, kteří se na akce s limity chtějí vetřít i s prasokvéry, jen aby se cítili jako na střelnici. I když je otázka, jestli se zamyslet dokáží, u těchto jedinců je to většinou problém.
GIZMO_CZ Podplukovník | GREY GHOST AIRSOFT… | 06.01.2020 11:42 |
Fakt nechápu proč si všichni hned myslí, že ten co chce menší úsťovky se automaticky bojí kuličky? Je to ubohé se na tohle nějak odkazovat. AIKULKA jsem zarytým zastáncem do 130max a pouze tlačáky a věř mi že bolesti (nejen ze softu) sem si za několik měsíců v nemocnici užil tolik, že by se s toho dost lidí i posralo (tím netvrdím že já ne )  Byly časy, kdy jsme měli do 100ms a akce byly fantastycký.. ale chápu že je prostě jiná doba no ale hnát to do extrémů je holý nesmysl.
DAKATELL Štabní rotmistr | NEMÁM TEAM | 03.01.2020 12:31 | rychlá odpověd |
Musím potvrdit že pokud jde o úsťovky jsem rovněž zastánce max do 130 m/s a i klidně slabších. Vlastním sice jeden AEG co má maximálku do cca 140 m/s ale ten slouží pouze jako odpověď na kvéry které jsou prostě prasácké 150 m/s a více (neřeším odstřelovací pušky). Je to proto aby si člověk aspoň trochu zahrál a splnil nebo se pokusil splnit scénářové úkoly... Se slabým kvérem je prostě člověk přibitý k zemi a akci má pěkně znechucenou.. Znám z vlastní zkušenosti. Pak vznikají jak už bylo zmíněno kempící hry kdy se přestřelují pouze silnější kvéry. Asi sem z jiného světa nebo prostě mimo, ale mnohem radši bych uvítal tu "vyrovnanost" kdy to, jak dotyčný dobře hraje nezáleží na tom kolik peněz uvalil do kvéru a má ho ověšený kdejakýma serepetičkama aby hlavně vypadal cool na FB nebo instagramu, ale na tom jak dokáže vyhodnotit situaci, zaútočit, obejít nepřítele, počkat, být trpělivý a hlavně férový a nekonfliktní a to jde ruku v ruce s přiznáváním. Přece to nepřiznám když vidím že mám silnější kvér a kulička toho slabšího mě při zásahu jen lehounce lízla...  

Co se týká nasazování Juggernauta tak jakožto tvůrce toho který je zmíněný zde na koalici v podobě článku a nasazován převážne na akcích Guardian, plně chápu znechucení právě Vás, řekněme férových hráčů (ti kdo uznávají menší úsťové limity), kdy třeba získáte vlajku, bod, nebo splníte jiný úkol a juggernaut Vás pak postřílí. Nebýt právě kemperů a ignorantů tak by se juggernaut nemusel takto nasazovat a mohly by být hry kdy by zastával zcela jinou roli. Bohužel se tak zatím neděje a juggernaut je z naší strany (týmu M.S.A.T.) odpověď nebo snaha s tím aspoň něco udělat, ikdyž to má někdy negativní dopady.

No a pokud jde o organizaci akcí, sám jsem organizoval pár menších akciček kdy byly dány striktní pravidla pro úsťovky z ohledem na velikost hracího prostoru a typu (budova/les) a vždycky se najde několik jedinců kteří budou pindat že je organizátor debil, že jsou pravidla nesmyslná a že na akci právě kvůli úsťovce nepřijedou, nebo pokud je možnost využívat odstřelovací pušky s úsťovkou 170 m/s a více tak přijedou 3/4 hráčů právě s něma… Jak to pak bude vypadat pro další generace?! Akce budou bez pravidel, limity nepůjdou pod 150 m/s a borec bude ten ,kdo jak už jsem zmínil výše, bude mít čupr cool výbavu a kvér za 100 000... 

Proto za sebe říkám diskutujme o těchto problémech, utvářejme rozumná a striktní pravidla, nebo se s tím snažme něco dělat a buďme přísní a striktní na nováčky, hlavně mladší 18ti let, vysvětlujme jim že airsoft opravdu není o maximální úsťovce. Osobně se za tohle klidně i podepíšu! Rád bych se někdy dočkal dne kdy se navzájem budeme všichni respektovat a ctít "airsoftovou spravedlnost" ! A i třeba dne kdy se juggernaut nebude muset nasazovat aby eliminoval tyto nedostatky vytvářené právě komunitou hráčů.  

A jak už psal LUKAPRES úspěšný Nový rok 2020 všem!  


HANS77 Rotný | NEMÁM TEAM | 03.01.2020 13:02 |
Zdravím kolegové.
Souhlas s úsťovkou ono 120m/s - 130m/s staší. Sám se tak nějak kolem těchto rychlostí pohybuji a nejsem honič per a rychlosti. Co mě spíše překvapilo je názor na zásobníky, jako tlačák vz. točák. V čem je problém, chcete nízkou rychlost a pak vám víc než polovina kulí skončí v křáku. Co s tím? Takže rychlostí to tlačit to není řešení, tak to tlačím počtem kulek. No a teď hrajeme airsoft, nebo milsim? 

Takže rychlost kolem 120-130m/s rozhodně ano pro AEG.
Tlačák, točák -  dle libosti a typu akce.

Díky a pěkný nový rok a hlavně zdraví kolegové.
Hans
HOUSEN Podpraporčík | 173RD ABN. BDE. PV… | 03.01.2020 15:54 |
Neprostřelím = použiju manévr. Tlačák je za mě také o tom, že MUSÍM čas od času přebít. Je to stres, je to příležitost pro nepřítele, je to adrenalin...a hlavně to nerachotí
HANS77 Rotný | NEMÁM TEAM | 03.01.2020 16:30 |
Dobře, ale hraješ airsoft , nebo chceš z toho udělat milsim? Protože , tady se vše prezentuje dávat to k vyšší realitě. Pokud někdo chce hrát milsim, tak mé možnost takové hry pořádat, ale vykládat že tlačáky jsou in a vše ostatní je na nic no nevím. Už za dobu co hraju a je to dvanáct let tak si pamatuji, kdy každý sháněl točák a točák byl in   
HANS77 Rotný | NEMÁM TEAM | 03.01.2020 16:33 |
Díval jsem se na váš profil a vy se specializujete na milsim, takže chápu proč tlačáky atd. Dle mého názoru by omezení úsťovky stačilo. 
AIKULKA Desátník | BLACK BARONS AIRSOFT | 04.01.2020 16:36 |
Příspěvek byl automaticky zabalen pro velký počet záporných palců. ZOBRAZIT
GIZMO_CZ Podplukovník | GREY GHOST AIRSOFT… | 06.01.2020 11:37 |
Člověk tady cca měsíc není a co se tady nedočte..   DAKATELL krásně sepsáno! 100% souhlas.  Vše nej do nového roku a všem málo nepřiznávačů hodně zásahů a hlavně to zdravíčko!
LUKAPRES Štabní rotmistr | NEMÁM TEAM | 01.01.2020 09:09 |




Jsem zastáncem nízké úsťovky a tlačáků. 120 naprosto ideální. Víš ale kde je problém? 

Problém je, že se tady díky pár pořadatelům - dvěma až třem kteří tu koalici drží prakticky "nad vodou" vytvoří dle jejich uvážení a dle toho, aby jim tam přišli lidi nějaké limity rychlostí a další podmínky. 

TO PRÁVĚ ONI VYTVÁŘÍ AIRSOFTOVOU KOMUNITU A JEJÍ PRAVIDLA


A proto je těžké očekávat, že ti přijdou lidi se 120ms když 99,9% jsou tady nastavené limity min 130mbs... (vždy to budou zkoušet) 

Mohl bych pokračovat, ale je to zbytečné. Přitom by stačilo  aby se hl organizátoři domluvili (což je utopie) a hned by jste viděli jak všichni mají tlačáky, kvéry do 120ms, a kvalita AS by šla rapidně nahoru! 

Minimum kempení, větší akce a požitek z ní, nemuseli by se nasazovat ty stupidní Jagernauti pro "rozhýbání" hry,  nesmyslné zakazování HPA (zámky snad už má každý! a když bude chtít podvádět je jedno zda má hpa, el, nebo manuál)  odpadla by kravina  typu DMR atd atd..

No nic PF 2020 a hlavně zdraví všem!






LOOKASH Rotný | NEMÁM TEAM | 01.01.2020 16:29 |
LUKAPRES: naprostý souhlas, zrovna včera jsme to na poslední akci roku 2019 řešili s kamarádem. Kdyby na akcích byla úsťovka 120ms, s ohledem na Jouly, hra by byla rychlejší, zajímavější. Bez zbytečného kempení. Odstřelovači klidně 180-200ms, taktéž s ohledem na Jouly, aby to mělo tu doplňující atmosféru a odstřelovač se opravdu jako odstřelovač cítil. Když má o 20m větší dostřel... Ale je to utopie. Bohužel ani výrobci toto moc nepodporují. Více a více se setkávám s docela silnými kvéry již v základu. A navíc, všichni mladí, kteří třeba začínají, řeší hlavně úsťovku a aby to střílelo aspoň 200m někde.... Nekonečný boj
« 1 - 101 102 103 »