UPRAVENÉ TERMÍNY AKCÍ
Kvůli zrušení areálu raketové základny v Leskovci jsme upravili termíny akcí airsoftgods.cz, které najdete v tomto článku. Opět zde naleznete vaše oblíbené herní režimy, které aplikujeme na akcích v areálech vojenských…
Přihlaste se a získejte přátele!
Počasí
VSTUPTE DO VIDEOGALERIE
TOPlist
Sdílejte s námi bannery
armyshop, military, outdoor, airsoft, E-ARMY

powered by Nette framework

Líbí se Vám naše práce?
Podpořte nás a kupte nám pivo :-)

Pro vložení akcí, přispívaní do chatu apod. musíte být přihlášen!
| Vše dohromady | Komentáře k akcím | Komentáře k článkům |
PEET Nadporučík | ALT | 14.04.2013 07:30 |
Hele a neříkal ti náhodou velitel že jsem se sním domlouval na tom , a pokud jsi byl na posledním Želči tak jsme todle řešily .... a jinak to co měl on sem poupravil .Jednou jsem už na to hrál a on měl nápady jak to pořešit jinak tak sem to tak udělal ... takže až si zjistíš víc tak bylo svoléní0 ho zveřejnit !!! takže si nejdřív něco zjisti a pak tady odsuzuj lidi !!! Vše je domluvené a já rozhodně níc nekopiruji !!!! A ještě takovej menší detail , ten scenář byl připravovaný pro Želeč , tvůj velitel bo jak mate ty pozice v tymu ho schválil , i tu docela velkou úpravu co jsem udělal , kdo myslíš že udělal všechny ty mapy ? kdo vymyslel rozvržení kde co a jak bude ??? JÁ ... on pouze vymyslel námět a základní úkol . Takže tady tu hru jsem připravoval sním ! Asi vám o tom jenom neřekl. A on o všem ví, takže bych se raději zdržel komentování , když o tom ani nic nevíš ...
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 14.04.2013 14:41 |
Ono Peete spíš šlo jen o slušnost. Napsat tam Tomáše jako "spoluautora" a o pochvalu před nastoupenou jednotkou za "dobrý nápad" nic víc nic míň od toho člověk nečekal. To, že jsi to pak dopiloval je více či méně snad samozřejmostí, jelikož ty to tam znáš nejlíp a máš zase jiné zkušenosti a znalosti. My vycházíme s toho, co nám řekl Tom o vaší konverzaci, kdy ty jsi mu prý jeho návrh spíš shodil, že to je nic moc a pak to tady prezentuješ jako svůj výtvor. Za mě je to šumák já s tím nemám nic společnýho to si vyřešte mezi sebou, jak to bylo doopravdy. Nezbývá než popřát, aby se to povedlo, a chlapi si to pořádně užili! O tom to je především no ne? Martin
PEET Nadporučík | ALT | 14.04.2013 15:41 |
Máte pravdu nic o tom nevíte ... Jinak aniž by jsi sem dal ten komentář takže při začátku jsem ho před všemi zvřejnil a celý váš tym !!! Takže jo byly ste slyšet takže tu laskavě nevykladej že sem to neřek a zeptej se kohokoliv a každej ti potvrdí že sem to řek !!! a jinak konverzace sním ... jestli chceš tak to sem hodím že tam měl dobrej nápad na tu druhou hru kterou si pak udělá sám , a za tady ten napad sem mu děkoval takže mě tu přestan obvinovat že to považuji za svoje . Dobrý jestli vám , Vašemu celému týmu vadí že sem vás nezveřejnil zde na koalici tak prosim jen to řekni . Ale pokud vím tak todle sem řešil jen s Tomášem a nikým jiným s týmu!!!
CAIN Podplukovník | C.A.A.S. | 14.04.2013 15:56 |
Hoši trochu uberte.nohu z plynu chyba nebyla jenom na jedné straně . ale na obou... 
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 17.04.2013 22:04 |
mě je to šumák já nej že tady byla taková konverzace...
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 13.04.2013 19:58 | rychlá odpověd |
chlapi nemáte někdo z okolí Prostějova náhodou doma náhradní mosfet lr8743 ?? Možná zbytečná otázka ale za tu nic nedám...  co kdyby že.  Se mě odpálila procesorovka a potřebuju zítra být funkční
JANESTEPAN@SEZNAM.CZ Vojín | NEMÁM TEAM | 13.04.2013 15:41 | rychlá odpověd |
Komentář akce: KRVAVÝ ÚSVIT II.
Zdárek... mužu se zůčastnit této akce když mi je 14? mám vlastní vybavení
JANESTEPAN@SEZNAM.CZ Vojín | NEMÁM TEAM | 13.04.2013 15:30 | rychlá odpověd |
Zdárek, mohl by nás někdo vyzvednout v 9:45 v Ivanovicích na nádraží???  jsme 2...

BACHY Rotmistr | NEMÁM TEAM | 11.04.2013 19:37 | rychlá odpověd |
Komentář akce: KRVAVÝ ÚSVIT II.
schanim odvoz z PV nebo lidi do auta.

GEORGE Nadrotmistr | DOG SOLDIERS | 11.04.2013 19:47 |
+1
BACHY Rotmistr | NEMÁM TEAM | 15.04.2013 22:01 |
vyjizdim z PV v  patek 18,00 pokud nekdo chce vzit mam 2 volne mista
BACHY Rotmistr | NEMÁM TEAM | 15.04.2013 22:03 |
jelikoz nefunguje edit tak dopisuju: vracime se zpatky v sobotu rano po vystrizliveni
M-I-C-H-A-L Vojín | NEMÁM TEAM | 11.04.2013 16:51 | rychlá odpověd |
Nemá někdo 2 volný místa v autě? Na PHM dáme

JANESTEPAN@SEZNAM.CZ Vojín | NEMÁM TEAM | 10.04.2013 20:30 | rychlá odpověd |
Zdárek lidi, můžu se zůčastnit této akce když mi je 14? :')


PEET Nadporučík | ALT | 10.04.2013 21:01 |
Ano můžeš ...
HARY Vojín | ARMY-E.R. | 10.04.2013 17:17 | rychlá odpověd |
Ahoj lidičky mám dotaz zda je někdo v našem okolí a má chuť si zahrát!? pokud jo koukněte na stránky popřípadě napište vše najdete na http://army-er.blogspot.cz/ i FB tam je tak jukněte i když nejste poblíž
STARKI Nadrotmistr | 4 BRN ZNOJMO | 09.04.2013 08:44 | rychlá odpověd |
Ahoj kluci. Po delší době jsem zase na chatu. Rád bych se jen zeptal, jestli se z airsoftu nestává "good job"
vzhledem k cenám za akci pro jednotlivce - 400-500 Kč. Tři takové akce do měsíce plus za cestu, BB střelivo,plyn...atd.
a čtyři litry pomalu nestačí.  Díval jsem se na různé připravované akce a hlavně v
Čechách si řeknou o takovou částku. Vím, že je asi z organizačních důvodů potřeba nějaký prachy, ale tolik?
Nejsem "socka", ale s takovým přístupem jsem se totiž už jednou setkal, když do ČR přišlo střílení IPSC z Ameriky.
Dříve stálo startovné 50-150.-Kč a teď od 500.-Kč výše (klidně i 2500.-Kč). Není to ale jen kvalitou a náročností samotného závodu, ale
"nenažraností" pořadatele, aby co nejvíce "vyrejžoval". Kam se to vše tady u nás se..r..e? Nezlobte se za můj OT
příspěvek.
DEJVI.20 Vojín | NEMÁM TEAM | 09.04.2013 11:22 |
Souhlasím s tebou dříve se akce dělaly pro radost a seznámení hráčů dneska už to je vše jen o penězích...
VOJTĚCH SMOOTH Štabní rotmistr | TIER 1 | 09.04.2013 13:43 |
Souhlasím.
J Kapitán | L.A.S.T. LITOVEL | 09.04.2013 15:21 |
Ale pořadatel si nemůže jen tak stanovit nějakou cenu a "rejžovat". Cena musí být taková, aby se pořád našlo dost lidí ochotných ji zaplatit. Růst cen tedy znamená to, že jsou do toho lidi ochotní vrazit víc než dřív. Kdyby nebyli, ceny by nerostli - nemohli by.
MARŤASEK Nadrotmistr | NEMÁM TEAM | 09.04.2013 15:37 |
Přesně tak. Ono taky dříve byly prostory, nikdo to neřešil, ale dneska je vše v "soukromých rukou" no a podle toho to taky pak vypadá že. Každopádně pokud je akce, na které organizátor pracuje, zařizuje povolení, techniku a hra má děj zadarmo to fakt asi nebude dělat. Pak s tím souhlasím a klidně na dobře připravenou akci s dějem pojedu. Pokud ale jen kasíruje, nic nemá připraveno a je to jen za pronájem prostor nebo jen pro něj je to na pytel… Jo jinak by mě zajímalo, kde jsi vzal ty částky jako 500 nebo dokonce 2500kč!?
PEET Nadporučík | ALT | 09.04.2013 16:17 |
Taky sem přispěji komentářem : vím o akci kde se dává 2000,- korun je to světová akce kde se sjíždějí s každého koutu světa sofťaci a jedou tam ti co se o to zajímají trochu víc nejde tam ani o střílení ale o taktiky komunikace a tak , samozřejmě mají nějakou tu techniku jako vozidla a tak pak tam sou ti co mají helikoptéru a ti mají cenu taky větší takže tady ty akce jsou o něčem jiném a je to naprosto dokonale z organizované a mají vše zajištěné. Pak sou ty akce místní , bud je to na tajno někde v lese kde si jen zastřílí , nebo organizace na povoleném prostoru kde majitel chce nějakou tu korunu nebo se stačí složit cca 20-50,- za hrače a dá se majiteli nějaka ta flaška za to že nám vůbec dovolil si někde zahrát a mít jistotu že nás nemůže nikdo vyhodit a mít ten prostor přístupný i na další akce + ještě k tomu je to cele z organizované a je na to herní scénář ( mluvím např. o akcích Nástřel atd...) a pak tam kde už majitel chce nájem a vstupné je tam zase jiné , ale hlavně jde o to jestli to bude jen strana proti straně nebo jestli ve hře budou nějaké úkoly atd...
HENRY Chuck Norris | AIRSOFT KOALICE |… | 09.04.2013 18:25 |
Pokud se bavíme o záležitostech kde se sejde 100 a více lidí, je třeba si uvědomit že jsou akce a AKCE. Musíš rozlišit akce na kterých organizátor na začátku vybere 200-500 Kč, řekne "vy tam, vy tam a střílejte po sobě" a od té chvíle po něm není vidu ani slechu (z takových akcí zpravidla lidi odcházejí tak akorát nas*aní). A pak jsou AKCE, které můžou stát třeba stejně, nebo víc, ale jsou do detailu promyšlené, během hry chodí další nové úkoly, v prostoru je technika a navíc jsou mezi hráči zamíchaní lidé, kteří dohlíží na dodržování pravidel (z takových AKCÍ lidi odchází s dobrým pocitem a rádi se vrátí na pokračování). Samozřejmě výše uvedené není pravidlem a navíc je to taky o lidech. Rada zní, doporučuju najít si nějaké info (recenze) minulých ročníků akce, nebo jiných akcí které organizátor pořádal a pak ti bude hned jasné jestli to bude akce za kterou vyhodíš peníze, nebo AKCE za kterou bys byl ochotný zaplatit klidně i víc. Jinak odpověď na podstatu tvé otázky: akce v čechách za víc než 300,- jsou určitě pro orga výhodný byznys.
BERAN Vojín | I.T.R.U. | 09.04.2013 18:55 |
Naprostej souhlas.
Jsou akce kde je startovné vybráno jen za účelem na tom vyrejžovat a pak je to taky v průběhu hry poznat. A pak akce kde se vybere třeba 100-150 korun  a je to na zaplacení pozemku, na proplacení PHM lidí co tam jeli několikrát na přípravu dané akce, na materiál kterej je potřeba herně a tak dál. A je pak jasně poznatelné že orgové na tom strávili čas a dali si práci s tím to celé zařídit aby to šlapalo a mělo to hlavu a patu. U nás sme se třeba rozhodli zvednout registraci na místě o 50,- z toho důvodu že to hejbne s časem a musí se někam přiřadit. Takže pokud je člověk rozumnej a dá vědět dopředu že pojede v takovém a takovém počtu, tak pro org. team je to o to jednodušší v tom smyslu že může doladit případné strany a vedlejší úkoly podle jasně daného počtu. Samo že cca 10% lidí nedojede z různých důvodů aniž by o tom dali vědět, ale je to furt lepší než když do posledního dne netušíš kolik lidí vlastně přijede jen pro to že si někdo řekne "regnem se na místě".
Ale 500,- bez toho aby tam pentlovala technika, aby byly zajištěný budovy kde se daj třeba vyrazit dveře (náklady na opravu) a tak dál je jenom tahání kaček z lidí co jsou tak hloupí že tam jdou.
STARKI Nadrotmistr | 4 BRN ZNOJMO | 09.04.2013 19:44 |
to "MARŤASEK" http://apscr.cz/sl2013/1/index_en.php 35 EURO cca 875.-Kč http://2013.extremeeuroopen.eu/ 190 EURO cca 4750.-Kč ...víš, já IPSC střílel (a rád bych i pokračoval) a stávalo to - extraliga/superliga 250-300.-Kč max. Ze začátku 150.-Kč menší závody jako Moravké poháry a klubovky atd.50-150.-Kč. Mistrovství republiky 1500.-Kč a Extrém Euro Open 2000-2500.-Kč. Vším jsem prošel a byl jsem i rozhodčí, tak vím, co říkám. Prostě je to teď jiné. Mám docela hodně zkušeností s IPSC závody (15 let, i jako pořadatel, rozhodčí, závodník. Takže prostě teď je to spíš komerční, což je hnus. Proto jsem se ptal, jestli to je i airsoftu stejné. Myslel jsem si to, že ano, ale chtěl jsem jen názor druhých, jelikož já na žádné AS akci nebyl - zatím. Už se těším, ale zatím mi to zdraví ještě nedovoluje. Ještě tak dva tři měsíce a pak to snad půjde.
« 1 - 556 557 558 559 560 - 707 »